تیم ملی والیبال کشورمان در دومین مرحله اردوی برون‌مرزی خود 2 دیدار با تیم ملی اسلوونی برگزار می‌کند.
کد خبر: ۴۲۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 13 May 2017
به گزارش تابناک : به نقل از میزان و سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که خود را برای حضور در لیگ جهانی ۲۰۱۷ والیبال آماده می‌کند، پس از پشت سر گذاشتن اردویی 6 روزه در مونته‌نگرو و برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور، ساعت ۲ بعدازظهر جمعه ۲۲ اردیبهشت به وقت محلی شهر بودوا (مونته نگرو) را به مقصد ماریبور (اسلوونی) ترک کرد.

ملی‌پوشان کشورمان ابتدا با اتوبوس راهی فرودگاه شهر پودگوریتسا شدند و سپس با پروازی مستقیم به شهر لوبلیانا در کشور اسلوونی سفر کردند و در فرودگاه مورد استقبال مسئولان سفارت ایران در اسلوونی قرار گرفتند.

کاروان والیبال کشورمان بلافاصله با اتوبوس راهی شهر ماریبور محل کمپ تمرینی خود در کشور اسلوونی شد و بازیکنان پس از صرف شام به استراحت پرداختند.

کمپ تمرینی تیم ایران در اسلوونی در شهر ماریبور در هتل هاباکوک قرار دارد. بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کادر فنی، ملی‌پوشان امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت دو جلسه تمرین کار با وزنه و کار با توپ را در دستور کار خود دارند و روزهای یکشنبه و دوشنبه ۲۴ و ۲۵ اردیبهشت صبح‌ها زیر نظر کادر فنی یک جلسه تمرین خواهند داشت و عصر‌ها در دو دیدار دوستانه به مصاف تیم ملی اسلوونی خواهند رفت.

تیم ایران در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت تمرینات خود را در اسلوونی پیگری می‌کند و سپس برای برگزاری آخرین دیدار دوستانه خود از پنج‌گانه بازی‌های تدارکاتی پیش از لیگ جهانی ۲۰۱۷ راهی کاتویتسه لهستان خواهد شد و یک دیدار دوستانه هم با تیم ملی این کشور برگزار خواهد کرد.

سعید معروف، سید محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد نظری افشار، محمد طاهر وادی، مهدی مرندی، رضا قرا، محمد جواد معنوی‌نژاد، فرهاد قائمی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی‌پور، مصطفی حیدری، سامان فائزی، مسعود غلامی، امیر غفور و فرهاد سال افزون ۱۶ بازیکن حاضر ایران در اردوی برون مرزی لیگ جهانی ۲۰۱۷ هستند و همچنین امیر خوش‌خبر (سرپرست)، ایگور کولاکوویچ (سرمربی)، پیمان اکبری، کوبیلیسکی و سعید رضایی (مربیان)، دکتر سیامک افروزی (فیزیوتراپیست)، دانیل میسیج (بدنساز)، نوید مشجری (آنالیزور) و علیرضا پیشیاره (ماساژور) اعضای کادر فنی این تیم راتشکیل می‌دهند.




۲۰ میلیون تن زباله در سال نتیجه فرهنگ غلط و نبود مدیریت است

چالش های اقتصاد ایران در سال ۹۶

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار