مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت : این تخلفات صورتجلسه شده و نسبت به برخورد با این نامزدها اقدام می شود
کد خبر: ۴۲۳۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 13 May 2017
شهرداری یاسوج از مدت ها قبل با هشدارهایی نسبت به تخلفات احتمالی کاندیداهای شوراس شهر تذکراتی داده بود و قول برخورد قانونی داده بود . بر همین اساس روابط عمومی شهرداری یاسوج اقدام به ثبت تخلف متخلفین روزهای اول و دوم تبلیغات کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: حجم تبلیغات محیطی غیر مجاز نامزد ها و طرفدارانشان در روز اول و دوم تبلیغات شوراها در سطح شهر یاسوج قابل توجه بوده وثبت شده است.
 کرم اله غلامیان روز شنبه افزود: بیشتر تخلفات کاندیداهای شورای اسلامی شهر یاسوج مربوط به نصب اقلام تبلیغی در تاسیسات شهری به ویژه در فضای سبز شهری است.
وی اظهار داشت: برخی از کاندیداها پا فراتر گذاشته و در وسط بلوارها اقدام به نصب پوستر و داربست کردند.
غلامیان با اشاره به شروع مهلت قانونی تبلیغات شوراها گفت: نامزدهای انتخابات شوراها باید در مکان های مجاز اقدام به تبلیغات نمایند.
وی تاکید کرد: نباید به عنوان تبلیغات به فضای سبز ،محیط زیست و درختان آسیب زد ضمن آنکه این اقدامات و نیز مخدوش و در هم ریختگی فضای شهری تخلف است و با همکاری دستگاه قضایی با این افراد برخورد جدی می‌شود.
مدیر اجراییات شهرداری یاسوج گفت: هر گونه آویز به درختان و تبلیغ بر روی تابلوهای اماکن عمومی و خصوصی ممنوع است و مردم می‌توانند شکایت خود را در این زمینه به سامانه ۱۳۷ شهرداری اعلام نمایند.
وی افزود: این تخلفات صورتجلسه شده و نسبت به برخورد با این نامزدها اقدام می شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار