عضو هیات اجرایی مرکزی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: توجه و حساسیت بیشتر نامزدها در تبلیغات به مصالح ملی برای حفظ انسجام و شور مشارکت مردم ضروری است.
کد خبر: ۴۲۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵ 13 May 2017
غلامرضا تاجگردون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به سومین مناظره تلویزیونی 6 نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: مطالب عنوان شده از سوی برخی نامزدها در مناظره جمعه گذشته غیر واقعی بود.
وی با بیان اینکه انتخابات بستری برای مشارکت مردم در نظام‌های مردم سالار و همدلی با مسئولان است افزود: زیر سؤال بردن عملکردهای مثبت دولت ازجمله کنترل تورم و طرح تحول نظام سلامت کاری غیر اصولی است که سبب تخریب چهره مطرح کنندگان این مسائل می‌شود.
عضو هیات اجرایی مرکزی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهارکرد:خدمات دولتمردان به نظام جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد و نباید در جلوی چشمان تیزبین رسانه‌های خارجی این عملکردهای مثبت را زیر سؤال برد.
وی همچنین از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری خواست تا با نظارت بر نحوه تبلیغات در فضای مجازی به برگزاری انتخاباتی سالم و آرام کمک کنند.
تاجگردون بیان کرد: باید به گونه‌ای روزهای آخر تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری را مدیریت کرد تا فردای انتخابات رقابت جای خود را به رفاقت دهد.
وی ادامه داد: رفتار نامزدهای انتخاباتی به عنوان نخبگان و الگوی خدمت به مردم در یک کشور اسلامی باید بر مبنای اخلاق اسلامی و پایبندی به قانون باشد تا هواداران نیز این رویه خوب را ادامه دهند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان جمعه 29 اردیبهشت امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار