لدنی‌نژاد عنوان کرد: برنامه توزیع بروشور و شیر کاهنده فشار در سایر شهرهای استان نیز اجرا خواهد.
کد خبر: ۴۲۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۷ 13 May 2017

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز و با حضور مدیرعامل و کارکنان شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد برنامه توزیع بروشور و شیر کاهنده فشار بین شهروندان یاسوجی انجام شد.

سیدعلی لدنی‌نژاد گفت : با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و افزایش مصرف آب شرب و برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب شرب بیش از 5 هزار شیر کاهنده فشار و 6 هزار بروشور روش های مصرف بهینه آب بین شهروندان توزیع شد.

لدنی‌نژاد عنوان کرد: برنامه توزیع بروشور و شیر کاهنده فشار در سایر شهرهای استان نیز اجرا خواهد.
وی تصریح کرد: در همین راستا تلاش خواهد شد تا با روش‌های مختلف فرهنگی نسبت به ترویج مصرف بهینه آب اقدام شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مصرف آب در فصول گرم سال به صورت فزاینده‌ای بالا می‌رود، یادآور شد: مصرف بهینه آب و جلوگیری از هدر رفت آن باید به صورت ویژه در دستور کار شهروندان قرار گیرد.

لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه علاوه بر مدیریت شبکه توزیع و کنترل مداوم شبکه به صورت ویژه در دستور کار آبفای استان قرار دارد، اظهار کرد: شهروندان به خصوص در مناطق سردسیری مانند یاسوج و سی سخت نصب تانکر ذخیره آب در منازل و پشت بام‌های خود را مد نظر داشته باشند.

وی بیان کرد: ازآنجا که قطعی آب شرب به علل مختلف از جمله کاهش آب و رفع شکستگی و توسعه شبکه اجتناب‌ناپذیر است با نصب تانکر ذخیره آب قطعی آب به حداقل خواهد رسید و شهروندان دچار مشکل نخواند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار