نوروزی : سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال 96 هم درقالب 5 بسته پیشنهادی از جمله رونق ده هزار واحد تولیدی بهره برداری از 6 هزار واحد تولیدی دیگر در سال 96از سوی قرارگاه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی به وزارتخانه ها ابلاغ شده که به زودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.
کد خبر: ۴۲۳۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 14 May 2017
کهگیلویه و بویراحمد در سال ۹۵ در زمینه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی دررتبه ۲۰ کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد در سال 95 در زمینه اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی در رتبه 20 کشور قرار گرفت.
نوروزی افزود: سیاست های اقتصاد مقاومتی در سال 96 هم درقالب 5 بسته پیشنهادی از جمله رونق ده هزار واحد تولیدی بهره برداری از 6 هزار واحد تولیدی دیگر در سال 96از سوی قرارگاه فرماندهی ستاد اقتصاد مقاومتی به وزارتخانه ها ابلاغ شده که به زودی به دستگاه های اجرایی استان اعلام می شود.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد هم بازسازی واحد های تولیدی تقویت خوشه های صنعتی ،شبکه کردن کسب و کار و افزایش بهره وری را از سیاستهای مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: برای تحقق این برنامه ها 6کارگروه تخصصی در استان تشکیل می شود که مصوبات استان را پیگیری می کند.
موسی خادمی از مدیران دستگاه های اجرایی خواست برنامه های امسال را در زمینه اقتصاد مقاومتی هرچه زودتر تدوین و و به ستاد اقتصاد مقاومتی ارایه دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار