جسد این مرد بعداز پنج روز در آبهای منطقه دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد توسط تیم غواصی آتش نشانی یاسوج کشف و تحویل خانواده مرحوم شد.
کد خبر: ۴۲۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷ 14 May 2017
یکی از موضوعات مهم در فصل گرما ورود برخی افراد نا آشنا به فن شنا به درون رودخانه ها برای آب تنی می روند و متاسفانه گاها با خبرهای ناراحت کننده از غرق شدن آنها مواجه می شویم.
در جدیدترین خبرها در این زمینه روز گذشته دو تبعه افغانی که در رود مارون غرق شده بودند ، بعد از دو روز جستجو جسد پیدا شد. اما گویا این خبر آغازی برای شنیدن اینگونه خبرها ست! امروز هم جسد فردی ۳۸ ساله در رودخانه دشتروم پیدا شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج، گفت: بعد از پنج روز جست‌وجو، جسد مرد ۳۸ ساله در یکی از روستاهای شهرستان بویراحمد پیدا شد .

«محمد رستمی» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد افزود: جسد این مرد بعداز پنج روز در آبهای منطقه دشتروم از توابع شهرستان بویراحمد توسط تیم غواصی آتش نشانی یاسوج کشف و تحویل خانواده مرحوم شد.

وی در خصوص علت مرگ این مرد بیان کرد: علت فوت این مرد در دست بررسی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی یاسوج ضمن هشدار به کسانی که به فن شنا آشنایی ندارند، اضافه کرد: کسانی که آشنایی با فنون شنا ندارند در رودخانه ها اقدام به شنا کردن نکنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار