تابناک گزارش می دهد
رئیسی با بیان اینکه چرا یک جوان زاگرس نشین می‌فهمد و می‌داند که با تعطیل شدن یک کارگاه به کشور ضرر می‌رسد و آقایان نمی‌فهمند، تصریح کرد: 60 درصد شهرک‌ها و صنعت کشور تعطیل شده است و باید پرسید چرا به این روز افتاده‌ایم و اینقدر واحد صنعتی تعطیل شده است و این خیل بیکاران را داریم.
کد خبر: ۴۲۴۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷ 15 May 2017
 امروز مردم یاسوج میزبان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بودند. در این دیدار که از فرودگاه یاسوج با استقبال برخی سیاسیون مطرح استان آغاز و با حضور در مصلی شهر به پایان رسید، سید ابراهیم رئیسی به تبیین شعارهای انتخاباتی خود پرداخت .
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حدود ساعت 10 و سی دقیقه هواپیمای رئیسی وارد فرودگاه یاسوج شد و معاون سیاسی استاندار ، به استقبال وی رفت.
 
در ادامه به علت تاخیر در پرواز و گزارش ازدحام جمعیت در مصلی نماز جمعه ، ابراهیم رئیسی برنامه دیدار با آیت الله ملک حسینی را به پس از دیدار مردمی موکول کرد و به دیدار مردم رفت.
این دیدار که با استقبال چشمگیر یاسوجی ها مواجه شده بود با خوش آمدگویی رئیس ستاد رئیسی در استان شروع و با ورود وی به مصلی یاسوج ، به قسمت اصلی مراسم یعنی بیان مواضع انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی ختم شد.
اشاره رئیسی به حماسه تنگ تامرادی و تنگ گجستان
سید ابراهیم رئیسی در اجتماع هزاران نفری مردم این استان با تجلیل از هزار و 800 شهید این استان اظهار کرد: مردم کهگیلویه و بویراحمد حماسه خود را نه تنها در دفاع مقدس بلکه در تنگ گجستان و حماسه بزرگ تنگ تامرادی نشان دادند.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان زنان و مردان غیرتمند در مقابل ظالمان و ستمگران ایستادگی کردند، گفت: زنان و مردان با موضع غیرتمندانه و متدینانه سایه جنگ را از کشور دور کردند.
 
سنگ تمام یاسوجی ها برای کاندید ریاست جمهوری / چرا جوانان زاگرس نشین می فهمند اما شما نمی فهمید؟/رئیسی در آغوش سید محمد موحد + تصاویر 

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با یادی از مرحوم ایت‌الله ملک‌حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم زاگرس سهم زیادی در امنیت ایران اسلامی دارند که مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز یکی از مردمان باغیرت و سلحشور هستند.
سهم این استان در اقتصاد ملی چقدر است؟
رئیسی در ادامه اظهارات خود به سهم کهگیلویه و بویراحمد در اقتصاد ملی اشاره کرد و گفت: با وجود این همه منابع و نیروهای تحصیل کرده چرا میزان بیکاری در استان کهگیلویه و بویراحمد اینقدر زیاد است.
وی با بیان اینکه ما زبان کسانی هستیم که روزنامه و رسانه ندارند و این‌ها کشاورزان و کارگران پرتلاش هستند، تصریح کرد: زبان آن‌هایی هستیم که سخن آن‌ها شنیده نمی‌شود.
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: آیا امروز حق مردم است که علی رغم این همه ثروت خدادادی این تعداد افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی داشته باشند و آیا حق است با این همه منابع پدران و مادران نگران بیکاری فرزندان خود باشند.
شما می گویید نمی شود! ما می گوییم می شود
رئیسی در ادامه با طرح این سوال که 17 هزار کارگاه در کشور تعطیل است و آیا حق این است که دختران و پسران زیادی بیکار بمانند، تصریح کرد: 17 میلیون جوان آماده ازدواج داریم که شوهر شاغل و مسکن و سرپناه می‌خواهند و لیکن سوال ما این است که با این امکانات آیا دست یافتن به این خواسته‌ها دست نیافتنی است؟.
وی با بیان اینکه شما می‌گویید نمی‌شود و ما می‌گوییم می‌شود و می‌توانیم، خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که به صورت میلیونی شغل ایجاد کنیم چرا که قانون و برنامه توسعه ششم دولت را مکلف کرده است.
 
سنگ تمام یاسوجی ها برای کاندید ریاست جمهوری / چرا جوانان زاگرس نشین می فهمند اما شما نمی فهمید؟/رئیسی در آغوش سید محمد موحد + تصاویر 

حجت‌الاسلام رئیسی تصریح کرد: شما می‌گویید که نمی‌شود چون اولین بار به جای اینکه دولت برنامه را پیشنهاد کند، مجلس پیشنهاد کرد و اولین بار به جای اینکه برنامه را دولت ابلاغ کند رئیس مجلس ابلاغ کرد.
این نامزد ریاست جمهوری ادامه داد: ما می‌گوییم اگر نمی‌توانید شغل ایجاد کنید چرا خود را در معرض رای مردم قرار داده‌اید، ما می‌گوییم چرا کشورهایی که امروز همجوار ما هستند و امکانات آن‌ها در حد ما نیست بهتر از ما عمل کرده‌اند.
مسکن مهر در دولت شما پیشرفت کمی داشت
وی با بیان اینکه مسکن مهر در دولت شما شش درصد پیشرفت داشته است، گفت: ما می‌گوییم صنعت مسکن سازی حکم طناب اقتصاد را دارد و در کنار آن شغل‌های فراوانی ایجاد می‌شود، ما دو دو تا چهارتا صحبت می‌کنیم و می‌گوییم مسکن می‌تواند پیشگام اقتصاد باشد اما چرا شما این کار را انجام نمی‌دهید تا همه چیز به رکود کشیده شود.
رئیسی با بیان اینکه نقدینگی در کشور سه برابر شده است، گفت: از مدیر کارگاه می‌پرسیم چرا تعطیل شده‌ای که می‌گویند کمبود نقدینگی داریم، می‌گوییم چرا این پول داده نشد تا این همه کارگاه تعطیل شده و کارگران زیادی بیکار شوند.
چرا اگر نمی شود در زمان انتخابات یارانه ها را افزایش دادید
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه می‌گوییم یارانه دهک‌های پایین را سه برابر می‌کنیم اما آقایان می‌گویند منابع را از کجا می‌آوری؟، خاطرنشان کرد: چگونه است در این چند روز انتخابات مستمری تحت پوششی‌ها را سه برابر می‌کنید و یارانه‌های قطع شده را برمی‌گردانید، لذا ما نیز منابع را از همین محل‌ها تامین می‌کنیم.
 
 سنگ تمام یاسوجی ها برای کاندید ریاست جمهوری / چرا جوانان زاگرس نشین می فهمند اما شما نمی فهمید؟/رئیسی در آغوش سید محمد موحد + تصاویر

وی با بیان اینکه چرا شما عقل و فکر و یا تشخیص مردم را به حساب نمی‌آوردید، خاطرنشان کرد: شما که می‌گویید در کشور پول نیست چرا به هر دهیار 10 میلیون تومان می‌دهید پس بیایید و به عقل مردم توهین نکنید.
رئیسی در ادامه با بیان اینکه آنچه وعده دادیم به آن عمل کنیم، گفت: برنامه ما اکنون روی سایت قرار داده است و مردم هم می‌توانند در مورد آن نظر بدهند.
این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه مشکل نقدینگی، زمین و آب و انسان توسعه یافته نداریم، گفت: مشکل ما مدیریت اجرایی و اقتصادی کشور است.
چرا یک جوان زاگرس نشین می فهمد اما شما نمی فهمید؟
وی با بیان اینکه چرا یک جوان زاگرس نشین می‌فهمد و می‌داند که با تعطیل شدن یک کارگاه به کشور ضرر می‌رسد و آقایان نمی‌فهمند، تصریح کرد: 60 درصد شهرک‌ها و صنعت کشور تعطیل شده است و باید پرسید چرا به این روز افتاده‌ایم و اینقدر واحد صنعتی تعطیل شده است و این خیل بیکاران را داریم.
حجت‌الاسلام رئیسی با بیان اینکه آقایان دولت تصور می‌کنند گره کار این ملت و اقتصاد آن باید به دست بیگانگان باز شود، گفت: بیگانه تاکنون گره کدام کشور را باز کرده که دومی آن ما باشیم.
 
 سنگ تمام یاسوجی ها برای کاندید ریاست جمهوری / چرا جوانان زاگرس نشین می فهمند اما شما نمی فهمید؟/رئیسی در آغوش سید محمد موحد + تصاویر

این کاندیدای ریاست جمهوری در خصوص برجام گفت: شما رفتید و برجام را امضا کردید و تعهدی برای ما شد و امروز مردم اشکالات این سند را می‌دانند چرا که شما رفتید و در این قرارداد به صورت یک طرفه پیش پرداخت کردید و چکی که به شما در قبال آن داده شد نقد نشده است و این دولت نمی‌تواند چک برجام را نقد کند و برای این کار نیاز به یک دولت انقلابی داریم.
وی در ادامه به مشکلات فرهنگیان اشاره کرد و گفت: فرهنگی برای عروسی دختر خود نیاز به وام دارد که گرفتن آن بسیار مشکل است اما چند نفر می‌آیند و صندوق را به یغما می‌برند.
با کنترل قاچاق می توان 1 میلیون شغل ایجاد کرد
رئیسی به 18 میلیارد دلار کالای قاچاق در کشور اشاره کرد و گفت: امکان اینکه که بشود 10 میلیارد دلار قاچاق کالا را کم کنیم و در عوض آن یک میلوین شغل ایجاد شود را داریم اما شما می‌گویید نمی‌شود و این کار شدنی نیست.
این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت کنونی در مبارزه با فساد و اختلاس تنها دزد دزد کردن را یاد گرفته است، گفت: به مردم بگویید با ساختارهای فسادزا چه کرده‌اید، شما می‌گویید لیست به قوه قضائیه داده‌اید آن‌ها می‌گویند هنوز نرسیده است و ما معتقد هستیم که مدعی اول مبارزه با فساد باید رئیس جمهور باشد.
رئیسی در ادامه با بیان اینکه اعتقاد داریم که قفل کسب و کار به دست توانای جوانان این ملت و کلید آن باز می‌شود، گفت: مردم را نترسانید و ما معتقد هستیم که نه با بازگشت به عقب و نه تحمل وضع موجود بلکه با تغییر به نفع مردم به اهداف والای این کشور و ملت دست خواهیم یافت.
وی در ادامه با بیان اینکه من رقیب دولت نیستم و رقیب آن‌ها عملکرد چهارسله خودشان است، خاطرنشان کرد: من به عنوان طلبه خادم امام رضا رقیب فقر و بیکاری و فساد اداری و تبعیض در کشور هستم.
 
 سنگ تمام یاسوجی ها برای کاندید ریاست جمهوری / چرا جوانان زاگرس نشین می فهمند اما شما نمی فهمید؟/رئیسی در آغوش سید محمد موحد + تصاویر
 
رئیسی در آغوش سید محمد موحد
نکته جالب ورود رئیسی در محل فرودگاه هنگام خوش آمد گویی ، در آغوش کشیدن وی توسط موحد چهره سیاسی برجسته استان بود! ضمن اینکه هنگام معرفی اشخاص حاضر در مراسم استقبال ، سید ابراهیم رئیسی از آشنایی خود با سید محمد موحد گفت.
 

گزارش تصویری از حضور رئیسی در یاسوج1

 

گزارش تصویری از حضور رئیسی در یاسوج2

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
ساطور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
فقط روحانی
علی رضوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
درود بر سید محرومان ومستضعفان روحانی باید برود دنبالششغل دیگری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
کسی که موحد پشت سرش باشه .معلومه از چه قماشی هست.فقط روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
فقط رئیسی گل گلاب روحانی بدرد چه می خورد دروغ گوی مفت خور
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
این آقای رییسی نمیدونه چه آدم منفوری ازش استقبال کرده!!!
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
پایان عمر سیاسی موحد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تابناک چرا رای دهی منفی در مورد آقایان موحد ورییسی در نظر سنجی درج نمی شود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ستاره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
درووووووووود بر روحانی
کاش مردم ما اینقدر ساده نبودن
شناسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
از داد وداد این همه گفتند و نکردند/ یارب چقدر فاصله ی دست و زبان است؟
راستگو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
تیتر شما توهین آمیز است مگر جوانان زاگرس نشین چه چیزشان از دیگر جوانان ایران عزیز کمتر است . اما رای ما روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
گول نخورید فقط روحانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
درود بر روحانی
اصغر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
آقای رضایی شما به کی رای میدهی ؟ منتظر جوابتان هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
درود بر رییسی * عشق است رییسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
رییسی اگه رییس جمهور بشه مشخصه چه افرادی پشت سرشن نمونه ش موحده که دستش برای همه رو شده. دزدی های 4 دوره کاندید مجلس و هزاران کثافت کاری دیگه... دوستان گول نخورید و روحانی را با عقل انتخاب کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار