مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان باشت از دستگیری باند حفاری غیرمجاز و کشف و ضبط ابزارآلات حفاری ویک خودرو پژو 405در منطقه گردشگری رود رونه شهرستان باشت از توابع استان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۴۲۴۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 15 May 2017
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان رحیم خردمند گفت: با همکاری نیروی انتظامی روستای آبدگاه توانستیم این باند حفاری غیر مجاز را دستگیر و به قوه قضایی تحویل دهیم.
وی افزود: این باند سه نفر بودند که یک نفر از آنها از اتباع خارجی با تابعیت کشور افغانستان بود که در حین حفاری در منطقه گردشگری رود رونه شهرستان باشت دستگیر شدند.
مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان باشت با بیان اینکه این سه نفر در نیروی انتظامی از جرم خود اعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: این باند حفاری غیر مجاز اقدام به حفاری 2.5 متری و 1.5 متری کرده بودند.
خردمند تصریح کرد: تعدادی اقلام و ادوات حفاری و یک خودرو در این عملیات توسط مأموران یگان و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد. افراد دستگیرشده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی اتحویل شدند و پیگیری موضوع در دستور کار یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار