همایش امروز اصلاح طلبان یاسوج حکایت از حضور پررنگ طرفداران جهانگیری که در واقع طرفداران روحانی هستند ، بود و جوانان پرشور کهگیلویه و بویراحمد در خلال سخنان جهانگیری بارها شعار آزادی ، آزادی و "یاحسین ، میر حسین "سر دادند.
کد خبر: ۴۲۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹ 16 May 2017
از روز گذشته جو انتخابات در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد ، رنگ و بوی جدی تر و با نشاط تری به خود گرفته است . پس از همایش عظیم و غیر قابل تصور طرفداران رئیسی در یاسوج مرکز این استان ، اصلاح طلبان مصمم به پاسخی قاطع به این همایش شدند.
مشاهدات تابناک کهگیلویه و بویراحمد از همایش امروز اصلاح طلبان یاسوج حکایت از حضور پررنگ طرفداران جهانگیری که در واقع طرفداران روحانی هستند ، بود و جوانان پرشور کهگیلویه و بویراحمد در خلال سخنان جهانگیری بارها شعار آزادی ، آزادی و "یاحسین ، میر حسین "سر دادند.
 
پاسخ قاطع اصلاحطلبان به همایش عظیم طرفداران رئیسی/ آزادی و رفع حصر میرحسین خواسته جوانان یاسوجی از جهانگیری + تصاویر در حال بروز رسانی ....... 
 
در ابتدای برنامه غلام رضا تاجگردون در سخنانی کوتاه به جهانگیری خیر مقدم گفت و افزود : برادر عزیز آقای جهانگیری سردار و ثمره اصلاحات. مرد شجاعی که با اعتماد مردان نظام پا به عرصه گذاشت، به یاسوج خوش آمدی.

وی ادامه داد: من با مسوولین زیادی اینجا آمده ام اما تا به امروز چنین جمعیتی ندیدم. این نشان می‌دهد مردم به شما اعتماد دارند. آقای جهانگیری ما اصلاح طلب هستیم و به اصلاح طلبی خود افتخار می‌کنیم.
وی در پایان گفت: آقای جهانگیری ما تو را دوست داریم و به روحانی اعتماد می کنیم. 
 
پاسخ قاطع اصلاحطلبان به همایش عظیم طرفداران رئیسی/ آزادی و رفع حصر میرحسین خواسته جوانان یاسوجی از جهانگیری + تصاویر در حال بروز رسانی .......
 
اولین سفر استانی و انتخاباتی ام را به کهگیلویه و بویراحمد آمدم
جهانگیری که دومین کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است که به استان کهگیلویه و بیراحمد ، می آید ، در جمع هواداران خود در گفت :خدای بزرگ را سپاس می گویم که این توفیق را نصیبم کرد که در اولین سفر استانی که برای موضوع انتخابات آمدم خدمت باصفا ترین مردم ایران یعنی مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد رسیدم، درود بر شما، دورد بر شما دلیرمردان وشیرزنان که مایه افتخار ایران هستید، رشادت و شجاعت و بزرگی شما مردم در تاریخ ایران از آریوبرزن تا شهدای دفاع مقدس ثبت است شما مردم بزرگی هستید و در تاریخ ایران و برتارک ایران می درخشید.
اسحاق جهانگیری افزود: هر وقت که ایران پیشرفتی داشته آن بخشی که در این موفقیت سهم اصلی را ایفا کرده عشایر غیور و مردم لر در استانهای مختلف بودند.
 
 پاسخ قاطع اصلاحطلبان به همایش عظیم طرفداران رئیسی/ آزادی و رفع حصر میرحسین خواسته جوانان یاسوجی از جهانگیری + تصاویر/ در حال بروز رسانی .......

وی ادامه داد: این اجتماع کم نظیری که در خیابان های اطراف و داخل مصلی جمع شده حاوی یک پیام است که ما به دنبال عزت ایران هستیم و ما به دنبال یک ایران پیشرفته و توسعه یافته که هر ایرانی زندگی در ایران را افتخار بداند هستیم، ما جمع شدیم که اعلام کنیم که دنبال زندگی عزتمند و با شرافت برای همه ایرانیان هستیم، ما دنبال این هستیم که در این کشور هیچ کس گرسنه سر بر بالین نگذارد و شغل داشته باشند و کار کنند، ما دنبال آرمان های بزرگ نظام جمهوری اسلامی امام راحل و رهبر انقلاب و آزادی و استقلال هستیم و تبلور این اتفاقات در انتخابات ریاست جمهوری است.
در اطراف کشور ما جنگ طلبان فریاد جنگ سر می دهند
جهانگیری گفت: دوستان عزیز امروز دنیا به انتخابات ایران چشم دوخته است ما باید دقت کنیم ما در منطقه ای قرار گرفتیم که شعله های آتش و جنگ از آن برخاسته است و گروه های تروریسیت و تکفیری هر روز در گوشه ای از منطقه قتل و کشتار برپا می کنند، ما در شرایط بین المللی قرار گرفتیم که جنگ طلبان فریاد جنگ سر می دهند، ما پای انقلاب و نظاممان ایستاده ایم و در مقابل بی تدبیری و بی عقلی ها از عقل و تدبیر صحبت می کنیم، ما در شرایطی قرار گرفتیم که ایران در مسیر توسعه قرار گرفته، ما فراموش نکردیم زمانی که قیمت ها لحظه ای تغییر می کرد، کارخانه ها تعطیل و به یغما می رفت، ما توسعه کشور را در مسیر درست قرار دادیم اما سرعت آن کم است، من می دانم خانواده ای که فرزندانش بیکار است چه رنجی می کشد، خانواده ای که قدرت تامین معیشت ندارد چه دردی دارد.

به خانواده های نیازمند بین 200 تا 700 هزار تومان مستمری پرداخت می کنیم
جهانگیری گفت: ما یارانه قبلی را استمرار می دهیم و از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم به خانواده های نیازمند بین 200 تا 700 هزار تومان مستمری پرداخت کنیم و در مرحله بعد مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که در آمد آنها پایین است مشمول این طرح می شوند.
 جهانگیری ادامه داد: من برای حل مشکلات کشور به یک راه حل و مدل رسیدم و در مناظرات توضیح دادم مدل برجام مدلی بود که قادر شدیم مهمترین مشکل کشور را حل کنیم و قوی ترین تیم کارشناسی را به کارگرفتیم، همه توان و ظرفیت کشور در حمایت قرار گرفت و قوی ترین دفاع ها از تیم هسته ای را رهبر انجام داد و پس از حمایت جریانات سیاسی دولت آن را اجرا کرد.
وی با اشاره به اینکه در حل مشکلات سیاسی این مدل قابل اجرا است و هیچ مشکلی نیست که با این مدل حل نشود گفت: ما نیازمند وحدت، گفتگوی ملی و انسجام هستیم.
دعوت از اصولگرایان و اصلاحطلبان و اعتدالیون برای حضور حداکثری
اسحاق جهانگیری ادامه داد: همه جریانات سیاسی کشور و اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدال گرا در صحنه حضور داشته باشند، همانطور که قبول نداریم که هیچ کس جریان اصلاح طلب و افراد اصلاح طلبی را کنار بگذارد دوست نداریم هیچ کس را کنار بگذاریم.
 کاندید ریاست جمهوری گفت: ما هدف مشترکی برای سربلندی ایران داریم و به شما اطمینان می دهم با رای سرنوشت ساز شما و انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور همه مشکلات حل شود و در دور آینده با حمایت رهبر معظم انقلاب صفا و صمیمیت و انسجام و اتحاد ملی را به نمایش می گذاریم.
وی افزود: همه این دغدغه ها برطرف خواهد شد اطمینان می دهم مشکلات با تدبیر رهبر انقلاب حل می شود و راهی در پیش گرفته شده و خاتمی به عنوان رهبر اصلاحات به صحنه بر خواهد گشت، من از اجتماع عظیم و عزیز شما مردم تشکر می کنم مطمئن هستم پیام مردم این استان به سراسر کشور مخابره خواهد شد و مردم از شما درس خواهند گرفت موفق باشید.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار