نامه یکی از اهالی شهرستان چرام به استاندار:
توقع اهالی طسوج و چرام از آن برادر محترم که این فرصت شاید نه برای مردم نه برای جنابعالی دیگر فراهم نشود تصمیم و اقدامی جهادی در خصوص تکمیل جاده طسوج صورت پذیرد.
کد خبر: ۴۲۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 16 May 2017
شهرستان چرام از دو بخش سردسیری و گرمسیری تشکیل شده است که هر دو بخش این شهرستان در خصوص جاده های ارتباطی در وضعیت اسفباری به سر می برد.
در بخش سردسیری این شهرستان ، جاده ارتباطی منطقه خوش آب و ها و گردشگری طسوج ، در وضعیت نامناسبی قرار دارد به گونه ای که علاوه بر بالا بردن هزینه های تردد از آن تاکنون موجب خسارات جانی جبران ناپذیری هم شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از اهالی این شهرستان با ارسال نامه ای به مدیریت این سایت ، از استاندار خواسته است در خصوص مرتفع نمودن وضعیت این جاده تصمیم و اقدامی جهادی انجام دهد.
 
آقای خادمی مردم چرام نیازمند تصمیم و اقدام جهادی شما هستند 
 
متن نامه ارسالی
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر خادمی
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراما: پیرو مکاتبات متعددسالهای ماضی تاکنون و بازدید مسئولین محترم از جمله حضرتعالی و ریاست دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری از جاده چهار راه جوخا نه و طسوج به ویژه مله دلگکی که توان اهالی را فرسوده نموده و عزیزان ارزنده ای را از ما گرفته است نکاتی را به شرح ذیل مجددا یادآور شود. انتظار دارد با توجه به این مشکل عدیده اهالی و همچنین توقع اهالی طسوج و چرام از آن برادر محترم که این فرصت شاید نه برای مردم نه برای جنابعالی دیگر فراهم نشود تصمیم و اقدامی جهادی در خصوص تکمیل جاده فوق الذکر صورت پذیرد.
1- اینجانب از ده سال پیش که جاده سادات به دهدشت میخواست در دست احداث قرار گیرد نامه ای با شرحی مفصل عنوان وزیر محترم راه و سایر مسئولین ذیربط استانی تقدیم نمودم که اگر جاده اصلی از مله دلگکی و دندانه سادات عبور کند فاصله راه به طور قابل توجهی کاهش خواهد یافت و مشکل طسوج هم به راحتی حل می گردد.
2- در پی نامه فوق الاشاره معاون وزیر راه همراه آقای مهندس جمشیدی از اداره کل راه استان پس از بازدید از مسیر به چرام آمدند و به بنده فرمودند دیگر نیازی به مکاتبه نیست تلاش میکنیم هر دو مسیر را هموار نماییم که متاسفانه تاکنون در خصوص مسیر دندانه سادات و مله دلگکی اقدام بایسته به عمل نیامده. لذا چنانجه این موضوع به مرحله عمل برسد با وجود امکانات بالقوه موجود در منطقه طسوج زمینه خوبی برای اشتغال زایی و همچنین جذب سرمایه های خارج از استان فراهم خواهد شد، به نظر میرسد با احداث یک دهنه تونل در محل مله دلگکی نتیجه مطلوب حاصل می گردد.
3- از جنابعالی به عنوان استاندار و از مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان به عنوان متولی جاده ها انتظار دارد امسال با تامین اعتبار کافی جاده در دست احداث مله دلگکی به طسوج توسط بنیاد مسکن تکمیل گردد.
4- به منظور احداث بهتر مسیر ناهموار مله دلگکی انتظار اهالی این است که همین قطعه هم به بنیاد مسکن تحویل گردد. چون وجود پیمانکار شخصی در این منطقه محروم بنا به دلایل مختلف نمیتواند به طور مطلوب مشکل این نقطه را حل نماید.
5- در خاتمه از بذل توجه حضرتعالی و سایر مسئولین دلسوز از جمله مدیرکل راه و شهرسازی و ریاست محترم برنامه بودجه استان نسبت به این مهم کمال تشکر را دارد.
خداوند همه خدمتگزاران صدیق به نظام ارزشی جمهوری اسلامی و مردم وفادار به نظام را موید بدارد.

با تقدیم احترام ظهراب ظهرابی


رونوشت :
1-محضر مبارک دکتر سید ابولفضل رضوی ریاست محترم دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری پیرو بازدید خردادماه 95 و قول مساعدی که برای تامین اعتبار جاده طسوج به اهالی این خطه داده اید.
2- محضر مبارک جناب آقای دکتر خادمی معاون محترم وزیر و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای کشور ، جهت استحضار و اقدام لازم در تامین اعتبار در سال جاری و فصل مناسب با توجه به برف گیری منطقه
3- محضر مبارک جناب آقای مهندس نوروزی ریاست محترم برنامه بودجه استان جهت استحضار و مساعدت در تامین اعتبار در سال جاری تا تکمیل جاده و همراه ساختن دعای اهالی
4- محضر مبارک جناب آقای مهندس علی مردانی مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان جهت پیگیری جدی تا تکمیل این جاده در سال جاری و فراهم ساختن مرهمی بر زخم های گذشته.
5- محضر مبارک مدیرکل محترم بنیاد مسکن استان با تشکر از جنابعالی و همکاران محترم در احداث مطلوب جاده فوق الاشاره.
6- محضر مبارک فرمانداری محترم چرام جهت پیگیری مجدانه و بدون تعارف با مسئولین مافوق تا تکمیل جاده در سال جاری.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار