بتازگی خبرهایی درباره واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران در روزهای آینده و نیز معرفی سایت هایی برای مراجعه و ثبت نام مشمولان منتشر شده است. در همین پیوند، سازمان خصوصی‌سازی امروز این خبرها را «نادرست» اعلام کرد.
کد خبر: ۴۲۵۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹ 16 May 2017
سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد: بابت سهام عدالت در روزهای آینده هیچ گونه سودی به سهامداران داده نمی شود و مشمولان باید مراقب سوءاستفاده افراد سودجو باشند.

به گزارش ایرنا، بتازگی خبرهایی درباره واریز سود سهام عدالت به حساب سهامداران در روزهای آینده و نیز معرفی سایت هایی برای مراجعه و ثبت نام مشمولان منتشر شده است.
در همین پیوند، سازمان خصوصی‌سازی امروز این خبرها را «نادرست» اعلام کرد.

به نوشته شبکه پیام رسان این سازمان، سود سهام عدالت مربوط به عملکرد مالی شرکت های سرمایه پذیر در سال 1395، اوایل نیمه دوم امسال میان مشمولان توزیع می شود و خبرهای منتشر شده درباره تقسیم سود سهام عدالت در روزهای آینده با هدف سوءاستفاده و برای تخریب دولت یازدهم انجام می شود.

سازمان خصوصی‌سازی تاکید کرد مشمولان سهام عدالت باید برای آگاهی از خبرهای مربوط به سهام عدالت، فقط به سخنان رئیس کل این سازمان یا سامانه رسمی این سهام به نشانی www.samanese.ir استناد کنند.

همچنین دارندگان سهام عدالت باید برای دریافت سود سهام خود، شماره شبای حساب بانکی‌شان را از طریق این سامانه وارد کنند.
به گزارش ایرنا، سازمان خصوصی سازی اعلام کرده تاکنون 22 میلیون شبا بانکی در سامانه سهام عدالت ثبت شده است.

حدود 10 میلیون از این شماره ها به تایید بانک ها رسیده و اعلام تاییدیه آن در سامانه درج شده است.

حداکثر مشمولان دریافت سود سهام عدالت 47 میلیون و 200 هزار نفرند، زیرا از 49 میلیون و 200 هزار نفری که در طرح سهام عدالت حضور داشتند، نزدیک به 2 میلیون نفر درگذشته اند که در آینده درباره نحوه واریز سود این دسته از مشمولان اطلاع رسانی می شود.

سامانه سهام عدالت به منظور اطلاع هموطنان از صورت حساب خود و نیز دریافت شماره شبا برای واریز سود سهام در نیمه دوم امسال، از اسفند ماه پارسال به نشانی اینترنتی www.samanese.ir آغاز به کار کرده است.

مشمولان می توانند با مراجعه به شعبه بانک های عامل، استفاده از دستگاه های خودپرداز بانکی یا از طریق اینترنت بانک و تلفن بانک شماره شبای 24 رقمی حساب های خود را دریافت کنند.

10 سال مهلت قانونی برای اینکه از محل سود سهام عدالت، بدهی مشمولان بابت خرید سهام پرداخت شود، به پایان رسیده و برای هر فرد 10 میلیون ریال (یک میلیون تومان) سهم اختصاص یافته است.

در این 10 سال، از محل سود سهام عدالت مقداری سود به خزانه واریز شده و اکنون با پایان مهلت 10 ساله، سهام قابل واگذاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار