همزمان با هفته ارتباطات و روز اطلاع رسانی و روابط عمومی ، از سوی مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد از روابط عمومی های این استان تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۴۲۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 17 May 2017
همزمان با هفته ارتباطات و روز اطلاع رسانی و روابط عمومی ، از سوی مدیر کل زندانهای کهگیلویه و بویراحمد از روابط عمومی های این استان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندانهای کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه تقدیر از مسؤلین روابط عمومی زندانها ،اسماعیل جمیاری با تبریک این روز و تقدیر از تلاشگران عرصه اطلاع رسانی سازمان زندانها گفت: امروزه روابط عمومی ها به عنوان عناصر قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان نقش اساسی و کلیدی دارند که بایستی به این قشر زحمت کش به عنوان کانون تفکرنگاه کرد.

وی اظهار داشت: روابط عمومی پویا می تواند دستگاه خود را به مردم بشناساند و با اطلاع رسانی دقیق و به موقع در ارتقاء و توسعه دستگاه با اثر بخشی مفید به اجتماع نقش مهمی ایفا کند.

جمیاری مدیر کل زندانها بیان داشت: بی ‌شک، دنیای امروز، دنیای ارتباطات است و نقش تلاشگران اطلاع رسانی و مسؤلین روابط عمومی به عنوان مشعل داران توسعۀ آگاهی می تواند فضایی سالم برای اطلاع رسانی شفاف و ارتباطات اثربخش بین مردم و سازمان را فراهم ‌کنند.

این مقام مسؤل با اشاره به نامگذاری این روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی تصریح کرد: نامگذاری این روز در تقویم رسمی کشور بیانگر اهمیت روز افزون به شغل و کار مسؤلین روابط عمومی در دنیای پیچیده ارتباطی امروز است.

(( شایان ذکر آنکه در لوح تقدیر مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد آمده است : بیان اهداف متعالی سازمان زندانها در عرصه های گوناگون، مرهون همت بلند تلاشگران در عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی است که با استعانت از قادر متعال قدم و استوار گام بر می دارند تا نام سازمان زندانها به عنوان سازمانی پیشرو در خدمت رسانی به افراد به خطا رفته جامعه و خانواده های آنان درخشان جلوه نماید. ضمن تبریک ٢٧ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی بدینوسیله از تلاش ها و خدمات جنابعالی و همکاران گرامیتان در پیشبرد اهداف زندانهای استان تقدیر و تشکر می کنم. ))
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار