فعال اصلاح طلب استان در جمع هواداران روحانی:
موسی اخلاقی : وی افزود : برخی به نام دین و مقدسات از جهالت مردم سوء استفاده می کنند! آدمیان را به بردگی و انقیاد خویش می کشانند. پیامبر و علی ع مُروّج دانش و دانایی بودند و مقدسات را بازیچه و نردبان رسیدن به قدرت نساختند.
کد خبر: ۴۲۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ 17 May 2017
همایش و اجتماع بزرگ حامیان و هوادران دکتر روحانی در مسجد امیرالمومنین ع دیشموک به دعوت ستاد انتخاباتی روحانی در این شهر برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سخنران ویژه این گردهمائی"استاد اخلاقی" چهره برجسته اصلاح طلب استان بود که به اهمیت انتخابات و ضرورت حمایت از روحانی در این شرایط حساس کشور به ایراد سخن پرداخت.
 این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت : خداوند به انسان قدرت عقل و اندیشه بخشید تا در همه امورات زندگی دنیوی و معنوی خویش از این نیروی ذاتی بهره مند شوند. اسلام در انحصار قوم و طبقه خاصی نیست و منطقی نیست برای رسیدن به قدرت و مطامع سیاسی رقیبان را متهم و تکفیر کنیم.
وی افزود : برخی به نام دین و مقدسات از جهالت مردم سوء استفاده می کنند! آدمیان را به بردگی و انقیاد خویش می کشانند. پیامبر و علی ع مُروّج دانش و دانایی بودند و مقدسات را بازیچه و نردبان رسیدن به قدرت نساختند.
اخلاقی با اشاره به مدیریت دروره اصلاحات بر کشور گفت : هشت سال اصلاحات ریاست محمدخاتمی بهترین و درخشانترین دوره در سده های اخیر در شکوفائی آزادی و فرهنگ و اقتصاد و سیاست بود.
 وی در ادامه افزود : هشت سال دولت احمدی نژاد دوره سقوط اخلاق و انحطاط ایران و لگد مال شدنِ عزّت و منزلت ایرانیان بود.  فقر،بیکاری،فساد،رکود،تورم و ناهنجاریهای اجتماعی و ضعفِ سیاست داخلی از یک طرف و انزوای ایران در عرصه بین المللی و عدم ارتباط با ملل و دُول سیاهترین دوره سیاست خارجی ایران بود.
موسی اخلاقی با اعلام حمایت قاطع اصلاح طلبان از روحانی گفت : روحانی به پشتوانه و حمایت اصلاح طلبان آمد،برجام را به فرجام رساند و نسیم ملایم آزادی و تجدید حیات اقتصادی و سیاسی وزیدن گرفته است.
وی به رقبای انتخاباتی روحانی انتقاد کرد و افزود : وعده و وعید برای حلّ مشکلاتِ بیکاری و افزایش یارانه و توزیع نقل و نبات جز فریبی بیش نیست بهتر است به جای آن صداقت و راستی تقسیم کنید. با شعارهای عوامفریبانه به شعور و عزّت ملّت توهین نکنید.
فعال اصلاح طلب استان در ادامه توصیه کرد : با حضور و مشارکت فعّالانه در انتخابات نگذاریم به عقب بر گردیم و دوران خفّت بار و حقارت آور هشت سال سیاهی گذشته را زنده کنیم.  به صلاح مملکت متمدن ایران و ایرانیان نیست سکان مملکت را به دست فردی بسپاریم که حتی یک روز سابقه اجرائی ندارد و شایسته این مقام نیست.
موسی اخلاقی در پایان گفت : آرزو داریم با درایت دلسوزان نظام حصر و حبس فیصله یابد و خاتمی نگینِ خاتم خوبان و آزادگان و اصلاح طلبان همچنان خندان و سرفراز بدرخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار