با پیوستن مقصودلو(تتلو) گویا مهمترین محل فعالیت مجازی وی ، یعنی ، صفحه ی اینستاگرامیش که دارای بیش از 4 میلیون دنبال کننده بود توسط دولت مسدود می شود که به یک کانال تلگرامی روی می آورد و در آنجا بیشتر مطالب خود را منتشر می کرد.
کد خبر: ۴۲۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳ 21 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امیر حسین مقصودلو(تتلو) بی شک یکی از جنجالی ترین افرادی بود که در مدت چند هفته ای تبلیغات  انتخابات ریاست جمهوری ، مطرح شده بود و با طرفداری از رئیسی موجب تعجب خیلی ها شد و در اوج تبلیغات و حضور در همایش های انتخاباتی رئیسی و پس از انتشار تصاویر و کلیپ ویدیویی خود با رئیسی به شدت مورد نقد و آزار مخالفان قرار گرفت و حتی برخی اصولگرایان هم به شدت به رئیسی حمله کردند که چرا با چنین شخصی عکس می گیرد!
از طرف دیگر با پیوستن مقصودلو(تتلو) گویا مهمترین محل فعالیت مجازی وی ، یعنی ، صفحه ی اینستاگرامیش که دارای بیش از 4 میلیون دنبال کننده بود توسط دولت مسدود می شود که به یک کانال تلگرامی روی می آورد و در آنجا بیشتر مطالب خود را منتشر می کند.
مقصود لو (تتلو) پس از پایان انتخابات در پیامی ضمن انتشار تصویری در کانال تلگرامی خود به ملت و رئیس جمهور منتخب تبریک گفت تا نشان دهد آن چه در این مدت در مورد لزوم حفظ وحدت کشور می گفت را ، به عینه به آن معتقد است.
امیر حسین مقصود لو ( تتلو) در پیامی نوشت :  ملّت ايران و نظام جمهورى اسلامى برنده ى واقعى انتخابات ميباشند !! قهرمان يعنى صبر ... !
تبريك ميگم به رئيس جمهور برگزيده و به زودى آهنگ ايران رو تقديم ميكنم به ملّت بزرگ ايران ، براى اين پيروزى و اين حضور گسترده !!
 
 پیام جالب امیر تتلو پس از پیروزی روحانی + تصاویر
 تصویر انتشاری تتلو پس از پیروزی روحانی
 
 با نگاهی به پیام های منتشره کانال تلگرامی " امیر تتلو" متوجه می شوید که وی از طرف مخالفان رئیسی به شدت مورد انتقاد و تهمت بود که وی هم با انتشار برخی از این نقدها و توهین ها به خود ، با ادبیاتی معمولی و مودبانه سعی می کرد به آن ها پاسخ دهد. بطور مثال وقتی منتقدان ، دست به انتشار تصاویر قدیمی وی که بسیار هم نامناسب بود ، برای تخریب ، زدند به راحتی و با آرامش خاصی ضمن بیان این انتقاد در کانال خود نوشت : يه سري عكس دارن ازم پخش ميكنن از چند سال پيش! با چندتا دختر! من كه خودم صدبار گفتم تا ته همه چي رفتم و تهش هيچي نيست! بايد برگرديم به سمت نور. انقدر كم آوردن كه دارن عكساي قبل توبه كردن منو پخش ميكنن. همين نشون ميده قدرت تتليتيا چقدر بالاست كه مجبور شدن عكساي قديمو بكشن بيرون !! منو از چى ميترسونين !! اينارو قبلا هم فحششو خوردم و هم حبسشو كشيدم ! خيالت راحت!
اگر سری به کانال این خواننده بزنید با حجم زیادی از تصاویر ، آهنگ ها و پیام های منتشره ی وی مواجه می شود که عمده ی آن ها نشان از دعوت به مقاومت و حفظ وحدت و تبلیغی از امام (ره) ، رهبری و بیش از همه شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی دارد.
مقایسه تتلو و شجریان در شبکه های مجازی
امیر مقصودلو در جدیدترین پست هایش به مقایسه وی با شجریان توسط سیاسیون و هواداران شجریان اشاره کرد و نوشت : امّا عيب نداره ! خدا هست !! در ضمن من توهينى به آقاى شجريان نكردم !! هواداراى ايشون به من بى احترامى كردن و من فقط گفتم ايشون ربنّا خوندن منم هزار تا آهنگ دادم ! اگه ايشون صاحب سبكن منم سبك خودمو خودم اختراع كردم و اگه ايشون هوادار دارن ، منم دارم !! اگه ايشون تو سبك خودشون استاد هستن منم تو سبك خودم "استادم" همين !! بازم همين اتفاق بيوفته ، همينارو ميگم چون ايمان دارم بهشون ! اگه يه بابا هواداره شجريانه ، همون بابا دوتا بچه داره كه هواداره منه !! پس منم به اندازه ى ايشون قابل احترامم !! همه قابل احترامن!!
ذهن امیر تتلو ، ذهن مردم!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، " امیر تتلو " تصاویر زیادی در این مدت در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که در نوع خود جالب بود و البته در خصوص نظر منتقدان خود با انتشار  یک یادداشت تامل برانگیز نوشت : 
ذهن امير تتلو : شعر بگم ، آهنگ بسازم براشون ، آرومشون كنم ، كنسرت بذارم ،خوشحالشون كنم ، ورزش كنم و ورزشگاههارو پُر كنم ، تبليغ كنم ، هر چى ميدونم بگم ، بيدار بمونم ، آگاهشون كنم ، قهرمان شيم ، جشن بگيريم!
ذهن مردم ( اشاره به منتقدان) : چاپلوس ، دو رو ، شيطان پرست ، نون به نرخ روز خور ، فساد و فحشا ، معتاد ، فيلتر، شطرنجى ، ممنوعيت ، زندان ، فحش ، بى احترامى ، چاقو ، ديوانه ! خدايا چرا ؟! يعنى من واقعا انقدر بد بودم ؟!
برخی تصاویری که مقصودلو ( تتلو) در کانال تلگرامی خود پس از فیلتر شدن صفحه ی اینستاگرامیش منتشر می کند 
 
 


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
اقای تتلو حتما با این کارت پاچه خواری میکنی واسه مجوز ...اگه تو اینهمه دای ...... میکنی استاد هیچوقت نکرد . بدبخت لیاقتت همون اقای ریسی هست وامثال اون
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
آقا سعید ، منظورت از استاد کیه ؟ همون که سال 88 با شبکه ضد آمریکایی بر علیه ایران مصاحبه کرد، باید بگم بعد از اون کارش دیگه استاد آواز ایران نیست البته از نظر ملت شهیدپرور ایران.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
جناب شهروند، شاید از نظر شما و تعدادی از طرفداران آقای رئیسی که عملاً تبدیل شدند به گروه اقلیت جامعه، ایشان استاد آواز نباشند، اما از نظر آحاد و اکثریت جامعه که حضور عظیم خود را در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ به مرحله ظهور رساندند جناب آقای استاد شجریان، استاد بزرگ بی بدیل و بی رقیب تاریخ موسیقی ایران بوده و هست و خواهد بود.
علی شغل کارگردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
عزیزم تتلو جان. اخه هنوزم که اسم عجیب روخودته و پاک نکردیش!
ببین عزیزم هم سن تو ام. کامل جنگ بود 6 سالم بود. و اتفاقات کشورو تا امروز به یاد دارم.
موندم چرا جوابتو هیچ کس یا شاهین نجفی نمی ده که احتمالا به زودی پاسخ های مناسب از اولین های تلفیق سبک رپ و رپ و پاپ این دو خواننده که به شما یاد داد ولی یادتون نداد هز روز با یه دختر تو پارتی های آنچنانی باشید که موجب شد آمار اینگونه پارتی های شبانه که چه کارها می کنند بیشتر شه و این هم گناه توست. اگر مسلمونی اینارو غیر مستقیم ترویج کردی و خداوند مگر با یک توبه حق الناس را می بخشد!!! شما با انتشار عکس هاتون که می گویید قدیمیست مصداق بارز مفصد فی الارضیت با شما با رعفت اسلامی برخورد شد. وگرنه همون عکس ها خیلی از جوان ها را به بیراهه کشاند و حالا کی قرار است آنها به نوری که می گویی بیاییند را نمی دانم. پس گناه شماست. گردن شماست. حق االناس است. شما و برخی امسال شما فساد را بیشتر کردند. شما لابد نمی دانید از آثار منتشره شما در پارتی ها استفاده می کنند چون بدرد آنجا می خورد. شما به گناه خودتون برفرض باطنی اعتراف و توبه کردید. حالا می خواهید با هزاران جوان که با گوش کردن آهنگ های شما گناه هایی کردند چه می کنید. آنها را توبه می دهید. ردا بر تن کنید. ضمنا در موسیقی که در سبک خودم استادم هرکسی هم در فیلم سازی نقاشی تئاتر و البته موسیقی و سایرهنرها احساس می کند در سبکش استادس و این نشانه غرور اوست. کارشناس ها و مردم تعیین می کنند شما استادید یا نه. هزاران سال موسیقی بوده و موسیقدان, آیا همگی آنها استاد بودن و هستن؟ پس چرا هنوز هم موتزارت بتهوون باخ و غیره مردم را به وجد می آورد؟ چرا سایرین فراموش می آنکه طرفداران زیادی داشتند. شما به چهار میلیون نناز چون هر کس براش زیاد توفیری نداری دیگران را فالو کنه.
سخن آخر در مورد آقای شجریان. شما با لحنی غیرمستقیم ایشان را تحقیر کردید. اشکالی هم ندارد. اما ای کاش گام را بشناسید و اکتاور را. صدای شما با سینک پیانو چند هشتایی بالا یا پایین می رود آهنگ های شما را که گوش می دهم از یک هنرمند تئاتر گام صدای بسیار پایینی دارید فکر می کنم صدایتان بیشتر از 4 از اکتاو پیش نرود. همین چیزهایی که می خونید تو خیابون اکثر مردم هم به راحتی می تونن بخونن و شاید برخی هم زیباتر از شما. پس به خودتون لبالید. ولی آیا شما می توانید در خیابان ببینید که مثل آهنگ فیلم آرایش غلیط آقای شجریان کسی بتواند بخواند. شما استثنا نیستید چون خیلی ها مثل شما می خوانند اما آقای شجریان نه در ایران بلکه در دنیا جزو استثنائات خوانندگی هستند. شما نمی توانید ونگوگ شکسپیر موتزارت شوید. برادر اینقدر خودخواهی خود را در پس ظاهر مخفی نکن
علیرضاREZAEI
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
سلام . علی شغل کارکردان اولا به تو هیچ ربطی نداره که چرا اسمش اینه .دووما خداوند با توبه همه یه گناهکارهارو می آمرزد.حرف تو رد مورد اینکه امیر تتلو جوونا رو به پارتی کشوند غلطه .یا آهنگایی که قبل از توبه خونده .اینارو مردم باید یدونت اون جوونایه عوضی باید بدونن انسان مختاره و اختیار خودش رو داره به زور که تو رو با یه آهنگ به پارتی نمیبرند میفهمی .!.باید ایمان جوونا قوی باشه .وگرنه مواد مخدر الکل و خیلی چیزا راحت در دسترس همه است پس اینطور که تو میگی باید همه معتاد باشن .آخه آدمی عقل داری اختیار داری تا خودت سمت این راه نری کسی نمیتونه تو رو به این راه بکشه .اما بعضیا در کل مغزشون تعطیله هه .حرف بی حساب زیاد میزنن.
رضا
|
Netherlands
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
بعد از توهین اخیر تتلو به ساحت ائمه این پست رو که نشان از نافهمی و بیشعوری گذشته شماست سریع حذف کنید که هوا پسه.سرییییع
میا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۳
سلام ، بچه ها انقدر به تتلو فحش ندید ، خودمم بخاطر کارای قبلش ازش خوشم نمیاد چون یه سلبریتی باید الگوی طرفداراش باشه، ولی امروز خیلی درموردش تحقیق کردم ، یچیزیو فهمیدم ، خودش تو حرفاش گفت که من ختم همه کارارو انجام دادم چه مواد چه دختربازی چه غیره ، به حدی رسیده که فهمیده تهه اینکارا هیچی نیست ، بعد باهمه گندکاریاش اومد درمورد امام رضا ع،شهدا،سردارسلیمانی،مدافعان حرم ، آهنگ خونده،میدونید که بیشتر طرفدارای تتلو بچه قرطی ان و بعضیا تنفر عجیبی نسبت به مدافعان حرم دارن،میگن پولارو میریزن تو سوریه و ازین حرفا،تتلو اگه بدونید با این کارش نظر خیلی از طرفدارهاشو نسبت ب اینا عوض کرد،و اینکه آقای رئیسی میخواست با اینکارو یچیزیو نشون بده ،اینکه مهم نیست چجوری هستید قرتی مذهبی یا مدلای مختلف،من فقط برای مذهبیا کار نمیکنم،حرفای همه مدل آدم شنیده میشه،مثل چیزی که سردار سلیمانی گفت مهم نیست چه ظاهری دارید دختر بی حجابم مثل دختر منه،رئیسی ثابت کرد نه چپیه نه راستی،سرحجاب اونقدر حساس نیست،دنبال تفرقه نیست.اگه الان با تتلو بدرفتار میکردن ،تتلو سرد میشد ک واقعا داره ازچی دفاع میکنه وقتی دورش انداختن،چه حجاب چه شهدا چه غیره،تازه طرفدارهاشم یکم نظرشون عوض شد
پس انقدر فحش ندید،خدا که نیستید،خدا خودش بنده هاشو قضاوت میکنه و دل هاشونو میبینه،آقای رئیسی هم فقط رئیس جمهور مذهبیا نیست،رئیس جمهوره بی حجابا، قرتیا و معتادا هم هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار