با تمام وجود قدردان نفس پاک و گام استوار شما برای مشارکت در بنا نهادن کشوری مترقی، الگو و رو به توسعه سیاسی اجتماعی هستیم.
کد خبر: ۴۲۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶ 20 May 2017
دست اندرکاران ستاد ویژه روحانی در بندر ماشهر با ارسال پیام تقدیر و تشکر که نسخه ای از آن به تحریریه تابناک ارسال شده است ، از آحاد مردم این شهرستان تشکر نمود.
در متن یادداشت ارسالی آمده است:
ما دست اندر کاران ستاد ویژه دکتر روحانی محبوب در ماهشهر سر تعظیم بر آستان مقدس مردم نجیب و آگاه ماهشهر فرود می آوریم و تجلیل خاشعانه می نماییم از افراد بومی فهیم و اصیل، غیربومیان هوشمند و باکیاست، جوانان آگاه، کارمندان و کارگران چرخاننده صنعت مادر پتروشیمی، فعالان عرصه کشتیرانی و اداره بندر و گمرک، کاسبان دوراندیش و دانشگاهیان پای کار و همه و همه در سرتاسر این دیار حماسه آفرین...
با تمام وجود قدردان نفس پاک و گام استوار شما برای مشارکت در بنا نهادن کشوری مترقی، الگو و رو به توسعه سیاسی اجتماعی هستیم.
ما مسئولین ستاد ویژه دکتر روحانی در ماهشهر خاضعانه بوسه میزنیم آن دستانی را که علیرغم برخی کاستی ها اما از روی علاقه به انقلاب و ایمان به آرمانهای وزین اعتدال و اصلاحات، با اشتیاق در پای صندوق های رای، عظمت را نگاشت و پیشاپیش با رای خود آینده ترسیم کرد.
ما خدمتگزاران شما در ستاد ویژه دکترروحانی شور و شعف وصف ناپذیری داریم از بابت داشتن مردمانی چنین نستوه و فرهیخته که حتی لختی از انجام وظیفه خطیر شهروندی خود در این مقطع حساس تاریخی غفلت نورزیدید بلکه پرشکوه تر از همیشه برگی زرین از تاریخ شکوهمند این خطه مقاوم جنوب ایران زمین را با درایت ورق زدید تا بیشتر از گذشته ببالیم به بودن در رکابتان و افتخار کنیم به همزیستی در کنارتان.
همراهان حقیقی شمائید که با گزینشی اینچنین بجا و سنجیده آینده را برای خود و مخصوصا نوباوگان وطن پر از امیدهای روشن نمودید.
از صمیم قلب سپاسگزار تمامی شما باورمندان طریقت اعتدال و تدبیر و عقلانیت هستیم؛خط مشیی که ثمره شیرین آن همانا اصلاح و توسعه امور مملکت است.
ایمان خسروی
رئیس ستاد ویژه دکتر روحانی در بندر ماهشهر
 
پیام تبریک،تقدیروتشکر رئیس ستاد ویژه دکتر روحانی در بندر ماهشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار