از جزئیات مربوط به اعتراضات و نحوه ی بررسی این اعتراضات چیزی عنوان نشده است هر چند برخی خبرهای غیر رسمی از حضور کارشناسان سیاسی حوزه ی استانداری در فرمانداری چرام برای بررسی موارد اعتراضی عنوان شده بود.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۷ 22 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عصر امروز ، فرماندار شهرستان چرام اسامی منتخبین ، شورای شهر چرام را اعلام کرد.
بر اساس گزارش های غیر رسمی قبلی پنج نفر به عنوان اعضای شورای شهر اعلام شده بودند که گویا پس از برخی ناهماهنگی ها و البته شایعات یکی از اعضای اعلامی باید جای خود را به نفر ششم می داد ! این موضوع باعث بوجود آمدن شرایط ویژه در این شهر شده بود و برخی تجمعات اعتراضی هم در جلوی فرمانداری شهرستان چرام صورت گرفته بود.
اما گویا اعضای منتخب همان 5 نفر قبلی بوده اند هر چند ساعاتی پیش نامزد ششم که به عنوان یکی از اعضای 5 نفره معرفی شده بود ، پیام تقدیر و تشکر و البته اعلام پیروزی خود را منتشر کرده بود اما نهایتا بر اساس خبری که ایرنا منتشر کرده است ، همان 5 نفر اول معرفی شدند و حضور نفر معترض در میان منتخبین منتفی شده است.
تناقض در اطلاعات اعلامی
اما تصویری از اعلام اسامی نهایی اعضای شورای شهر چرام در نامه ای از فرمانداری چرام در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که تغییراتی را در اسامی منتخبین نشان می دهد! بر اساس تصویر ارسالی که گویا نامه رسمی به تاریخ 31 / 2 /96 می باشد اسماعیل رحمانی در میان 5 نفر اول درج شده است!
 
 اعضای شورای شهر چرام معرفی شدند/ جزئیات بررسی اعتراضات بیان نشد!/سردرگمی در اعلام نتایج
 
بنا بر این گزارش ، از جزئیات مربوط به اعتراضات و نحوه ی بررسی این اعتراضات چیزی عنوان نشده است هر چند برخی خبرهای غیر رسمی از حضور کارشناسان سیاسی حوزه ی استانداری در فرمانداری چرام برای بررسی موارد اعتراضی حکایت دارد.
اصلاحیه
باتوجه به تناقضات موجود در خبر خبرگزاری ایرنا با لیست نهایی اعلام شده از طرف فرمانداری چرام ، خبر ارسالی در منبع اعلام خبر تصحیح شده است که سایت تابناک خود را موظف به درج اصلاحیه ی خبر می داند.
متن خبر اصلاحی : فرماندار چرام گفت: در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اعضای منتخب شورای شهر چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.
ابراهیم فتاح پور عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کرم الله سعیدی ده شیخ با چهار هزارو ۸۶، محمد تقی امیری با ۲ هزارو ۸۵۷ ، محمد مراد پور با ۲ هزار و ۸۳۸، عطاالله حدادی با ۲ هزارو ۵۹۸ و اسماعیل رحمانی با ۲ هزارو ۵۳۲ رای به عنوان اعضای اصلی و ابوالفتح بشارت با ۲ هزار و ۵۲۰ رای و حمید رضا جمالی با ۲ هزارو ۴۱۰ رای به عنوان اعضای علی البدل شورای این شهر انتخاب شدند.
 
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
عجب از این ابتکار جدید ومدیریت قوی هیات اجرایی وفرماندار بالاخره تفنگ وزور وگروه وباند کار خودس را کرد یاد میگیریم
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
خدا جای حق نشسته.. با پول رفتن و با پول قدرت گرفتن نمیتواند حق مردم را ادا کند

انشالله به زودی حق به حقدار میرسد
غلوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
پولهای کثیف....هیچ انتظاری هم از این شیوه از مدیریت شهری هم نیست که نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار