به رهبر دور اندیش و فرزانه مان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی ) ، همه مردم غیرتمند ایران اسلامی و جناب دکتر روحانی منتخب محترم عرض تبریک دارم
کد خبر: ۴۲۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۰ 22 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه  و بویراحمد سید محمد موحد با ارسال پیامی ضمن تبریک پیروزی به دکتر روحانی از دولت و دستگاه اجرایی خواست کمربند خدمت به مردم را محکم تر ببندند.
متن پیام تبریک موحد:
بسم الله الرحمن الرحیم
نظام شکوهمند اسلامی ایران بار دیگر شاهد ورق خوردن برگ زرین دیگری از دفتر پرافتخار خود بود که با حماسه کم نظیر مردمی ولایتمدار و ژرف نگر ، جهانیان را در بهت و حیرت فرو برد . مردمی که همواره ثابت کردند بیمه گر نظام و کشور بوده و هستند . ارشادات رهبر فرزانه انقلاب و تاکیدات مکرر معظم له ، حجت را بر همگان تمام نمود تا آحاد ملت از هر طیف سیاسی و با هر تفکری پای صندوقهای اخذ آراء حاضر شوند و حماسه ای بزرگ را خلق کنند و نشان دهند همچنان پای ارزشهای مورد تاکید امام راحل (ره) و رهبر گرانقدر انقلاب ایستاده اند . این حضور خیره کننده حجت را بر مسئولین تمام نمود و اکنون نوبت کارگزاران نظام می باشد که قدردان این مردم همیشه در صحنه باشند و تلاشهای خود را برای رفع کاستی ها ، مضاعف نمایند . اینجانب ضمن تشکر از اقشار مختلف مردم ایران اسلامی ، دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از هیئت های اجرایی و نظارت و دستگاههای انتظامی و امنیتی برای خلق این حماسه تشکر و قدردانی مینمایم . به رهبر دور اندیش و فرزانه مان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله تعالی ) ، همه مردم غیرتمند ایران اسلامی و جناب دکتر روحانی منتخب محترم عرض تبریک دارم و یادآور میشوم دولت و دستگاههای اجرایی باید کمربند خدمت را محکمتر از پیش بسته و در راه اعتلاء و پیشرفت کشور از هیچ کوششی دریغ ننمایند . لازم میدانم عرض تبریک خود را محضر منتخبین مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیم دارم و برای این عزیزان آرزوی توفیق و سربلندی داشته باشم .

سید محمد موحد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار