در سال گذشته 123 نفر توسط ستاد دیه استان با مبلغ 68 میلیارد ریال آزاد شده اند که از این میزان 29 میلیارد ریال توسط شاکیان گذشت و سه میلیارد و 600 میلیون ریال نیز توسط خیرین تأمین اعتبار شده است.
کد خبر: ۴۲۸۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 22 May 2017
رییس کل دادگستری استان گفت: گره­ گشایی از کار مردم به اندازه هزاران سال عبادت اهمیت دارد و از آنجایی که مشغله های امروز فرصت عبادت خاص و با محتوا را از انسان گرفته و به صورت ادای تکلیف درآمده است اگر بتوانیم دست بینوایان و مظلومان را بگیریم جبران این نقیصه را خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان حجت الاسلام والمسلمین مزارعی اهمیت کمک به فقرا در روایات را یادآور شد و گفت: آه گرفتاران و فقرا افراد را گرفتار و دعای آنها نجات بخش است و گاهی اوقات دعای مظلومین به اندازه نماز شب تأثیرگذار است.

رییس شورای قضایی استان گفت: اگر ستاد دیه از ظرفیت های خارج از مجموعه دستگاه قضایی و استان، مانند پزشکان مشهور، مطرح و افراد تأثیرگذار کشور و نیز جامعه خیرین برای کمک به ستاد دیه استفاده کند می تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مزراعی تأکید کرد: صدا و سیما،اصناف، اتحادیه ها و افراد موثر در بازار می توانند در پیشبرد اهداف خیرخواهانه نقش آفرینی کنند.

وی همچنین گفت: انتشار مشکلات زندانیان به صورت فیلم و کلیپ با حفظ کرامت آنها می تواند تاثیر رسانه ای و ارتباطی قدرتمند بر افراد خیر داشته باشد.

در ابتدای این جلسه احمدی رییس ستاد دیه استان گفت: در سال گذشته 123 نفر توسط ستاد دیه استان با مبلغ 68 میلیارد ریال آزاد شده اند که از این میزان 29 میلیارد ریال توسط شاکیان گذشت و سه میلیارد و 600 میلیون ریال نیز توسط خیرین تأمین اعتبار شده است.

وی گفت: بانک های تجارت 5 میلیارد و 600 میلیون، صادرات 7 میلیارد، ملت 3 میلیارد و 400 میلیون، و رفاه یک میلیارد ریال به 27 نفر وام کم بهره پرداخت کرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار