مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد : همه مدارس باید بر اساس شیوه‌نامه و دستورالعمل ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند و نمایندگان بنیاد شهید و آموزش و پرورش نیز بر این فرایند نظارت دقیق و مستمر دارند.
کد خبر: ۴۲۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳ 23 May 2017
رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: مهرماه امسال هیچ معلم بدون ابلاغ در شهرستان بویراحمد نخواهیم داشت.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد چهارمین نشست کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این نشست گفت: ساماندهی نیروی انسانی مهمترین بخش در آموزش و پرورش است که با تحقق این مهم می‌توانیم در راستای ارتقا بهره‌وری و کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گام‌های موثری برداریم.

سید علی‌اکبر هاشمی تاکید کرد: باید کلیه نیروها قبل از شروع کلاس‌ها دارای ابلاغ بوده و هیچ کلاسی بدون معلم یا هیچ معلمی بدون ابلاغ نباشد.

در ادامه جلسه بهمن‌پور دبیر جلسه هم با تشریح شیوه‌نامه ساماندهی گفت: همه باید همکاری لازم را در زمینه ساماندهی نیروی انسانی داشته باشیم تا سال آینده با بهترین شیوه و بدون هرگونه دغدغه‌ای کار ساماندهی را انجام دهیم.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بررسی وضعیت نیروهای بازنشسته و همچنین وضعیت افزایش مدارس هیأت امنایی پرداختند و مصوباتی هم در این زمینه داشتند.

پذیرش دانش‌آموزان مدارس شاهد تنها بر اساس آیین‌نامه و شیوه‌نامه ثبت‌نام

هاشمی گفت: در مدارس شاهد شهرستان بویراحمد اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی انجام گرفت که مرهون زحمات و تلاش‌های مدیران و عوامل اجرایی این مدارس بوده و ما باید قدردان و شکرگذار مدیرانی چنین دلسوز و توانمند باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در جلسه ستاد شاهد شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این ستاد گفت: در مدارس شاهد شهرستان بویراحمد اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی بودیم که مرهون زحمات و تلاش‌های مدیران و عوامل اجرایی این مدارس بوده و باید قدردان و شکرگذار مدیرانی چنین دلسوز و توانمند باشیم.
هاشمی افزود: همه مدارس باید بر اساس شیوه‌نامه و دستورالعمل ثبت نام مدارس شاهد اقدام نمایند و نمایندگان بنیاد شهید و آموزش و پرورش نیز بر این فرایند نظارت دقیق و مستمر دارند.
ذاکریان‌زاده رئیس بنیاد شهید شهرستان بویراحمد هم ضمن تقدیر از اعضای ستاد گفت: آیین‌نامه و شیوه‌نامه ثبت‌نام مدارس شاهد واضح است و باید حساسیت لازم در اجرای آن به کار گرفته شود و هرگونه تصمیم‌گیری خارج از آن باید با مشورت نمایندگان بنیاد شهید و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان باشد.

آذریون کارشناس مسئول مشارکت‌ها و امور شاهد نیز گفت: مدارس شاهد شهرستان در تمام شاخص‌های ارزیابی دارای رتبه برتر در استان بوده که نتیجه تلاش‌های مدیران و عوامل مدارس و تعامل با بنیاد شهید شهرستان می‌باشد.

در ادامه جلسه وضعیت مدیران مدارس و شیوه نامه ثبت نام مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موارد خوبی هم مصوب گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار