فرماندار گچساران نرخ مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را 73 درصد اعلام کرد و گفت : این درحالی‌که‌ است که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری 62 درصد از مردم گچساران در انتخابات شرکت کرده بودند.
کد خبر: ۴۳۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۴ 25 May 2017
فرماندار گچساران گفت که صحت انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تائید شد.
به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه افزود که هیچ شکایتی مبنی بر تخلف در انتخابات ریاست جمهوری در گچساران گزارش نشده است.
وی نرخ مشارکت مردم این شهرستان در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری را 73 درصد اعلام کرد و گفت که این درحالی‌که‌ است که در دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری 62 درصد از مردم گچساران در انتخابات شرکت کرده بودند.
فرماندار گچساران بیان کرد که امسال 69 هزار و 790 رأی از شعبه‌ای اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری جمع آوری شد که حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی 41 هزار و 192 رأی معادل 59 درصد آرا و حجت الاسلام رئیسی 25 هزار معادل 37 درصد رأی کسب کردند.
وی بیان کرد که 15 هزار و 169 نفر در روستاهای گچساران در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند که از این تعداد هفت هزار و 972 معادل 53.55 درصد به حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هفت هزار و 73 نفر معادل 46.63 درصد به حجت الاسلام رئیسی رأی دادند.
فرماندار گچساران گفت که انتخابات در 134 شعبه اخذ رأی این شهرستان انجام شد.
عبدالرحیم رحیمی افزود: 64 شعبه در نقاط شهری بوده و 70 شعبه نیز در مناطق روستایی آرای مردم را جمع آوری کردند.
91 هزار و 928 نفر در گچساران واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار