پدر این دانش آموز نیز گفت:باتوجه به اینکه ادامه زندگی فرزندم غیره ممکن بود برای رضای خدا وکمک به همنوعان زندگی را به نیازمندان هدیه دادیم.
کد خبر: ۴۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 26 May 2017
در اقدامی خداپسندانه خانواده دانش آموز 16ساله دهدشتی از اهالی روستای دم مهد کهگیلویه اعضای بدن فرزند مرگ مغزی خود را برای پیوند به بیماران نیازمند اهدا کردند.

رئیس آموزش وپرورش دهدشت که همراه با اعضای خانواده این دانش آموز در بیمارستان حضور یافته بود گفت:دانش آموز آرمین صبیحی نیکو از دانش آموز مستعد پایه نهم دبیرستان متوسطه اول شهدای دم مهد از توابع دهدشت بود.
 
اهداء اعضای بدن دانش آموز و بازیگر دهدشتی فیلم
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد؛لطف الله فروزان گفت: پس از تصادف این دانش آموز واعلام پزشکان مبنی بر مرگ مغزی در نشستی که با خانواده وی برگزار شد در اقدامی خیرخواهانه رضایت به اهداء اعضای بدن وی دادند.

وی گفت:وی از دانش آموزان توانمند در زمینه هنری بود ودر فیلم گاوگا که در منطقه کهگیلویه تهیه شد به همراه پدر از بازیگران اصلی فیلم بود.

پدر این دانش آموز نیز گفت:باتوجه به اینکه ادامه زندگی فرزندم غیره ممکن بود برای رضای خدا وکمک به همنوعان زندگی را به نیازمندان هدیه دادیم.
 
اهداء اعضای بدن دانش آموز و بازیگر دهدشتی فیلم  

مسئول پیوند اعضای دانشگاه علوم پزشکی استان هم گفت:با تلاش تیم پیوند اعضای دانشگاههای یاسوج –شیراز 2کلیه-کبد ولوزالمعده مرحوم صبیحی از بدنش جدا وبرای پیوند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

ساسان عباسی گفت:این مورد هفتمین بیمار مرگ مغزی استان در سالجاری وچهارمین مورد در دهدشت است که به بیماران نیازمند اهدا شد.
 
اهداء اعضای بدن دانش آموز و بازیگر دهدشتی فیلم
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در پی اقدام خداپسندانه خانواده صبیحی پیام تسلیتی صادر کرد:

((ومن احیاها فکانما احیاالناس جمیعا))

(هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است)

(سوره مائده آیه 32)

خانواده محترم صبیحی نیکو

در سایه لطف خداوند متعال ایجاد فرصت ادامه زندگی به دیگر انسانها هدیه الهی است که رفتن و سفر ابدی عزیز از دست رفته را برای همیشه ماندگار می کند . بخششی برگرفته از رحمت الهی و سیره ائمه اطهار (س) که ماندن در رفتن تجلی می یابد . باخبر شدیم خانواده محترم صبیحی نیکو با اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه اعضای بدن فرزند عزیزشان آرمین صبیحی نیکو را به بیماران نیازمند اهدا کردند .

از دست دادن فرزند عزیز و جگر گوشه وجودمان غم جانکاه برای خانواده محترم و بستگان –همکلاسان –همکاران و دانش آموزان عزیز بویژه مردم شریف کهگیلویه و همکاران و دانش آموزان دبیرستان شهدای دم مهد است.

با نهایت تأسف وتأثر این مصیبت را تسلیت عرض نموده وغفران الهی برای مرحوم و صبر وافر را از خداوند متعال برای آنان خواهانم و به پاس این عمل خداپسندانه از خانواده محترم صبیحی نیکو تقدیر می نمایم.

هادی زارع پور

مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار