نسخه تاجگردون ، تحقیر یا راهنمایی؟
تاجگردون با تاكيد بر اينكه جامعه اصولگرايي دچار ركورد و سكون شديد فكري و عملياتي شده اند گفت:اصولگرايان نسخه نامناسبي را كه ديگر جامعه نمي پذيرد تجويز مي كنند و از نظر ما رئيسي شگفتي آفريد كه ١٦ميليون رأي اورد.
کد خبر: ۴۳۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 27 May 2017
در علم سیاست ، نظریاتی ارائه می شود ، که گاها برای انسان های عادی چندان قابل درک نیستند اما به هر جهت یک نظریه از یک فرد کار کشته و دارای تجربه است که بدون دلیل چنین نظری را ارائه نمی دهد.
به طور مثال در برهه هایی از تاریخ نظریه پردازانی ، راه رسیدن به کمونیسم واقعی را گذر جامعه از مراحلی عنوان می کردند که در واقع مخالفت صریح با اندیشه های کمونیستی داشت!در اندیشه کمونیستی ، اقتصاد سوسیالیستی و اشتراک منابع و درآمد برای همه به میزان نیاز و توانایی است اما در نظر برخی از این اندیشمندان برای رسیدن به این نقطه ، جامعه باید مرحله نظام برده داری و سرمایه داری را هم طی کند تا به کمون ثانوی و واقعی برسد.
هر چند اینگونه نظریات معمولا از سوی محققین علوم جامعه شناسی و علوم سیاسی مطرح می شود اما در زمان حال این نظریات از سوی سیاسیون و صاحبان قدرت سیاسی هم مطرح می شود به گونه ای که غلام رضا تاجگردون چهره ی سیاسی ، اقتصادی این روزهای کشور ، راه برون رفت اصولگرایان را عبور از مراحل اصلاح طلبی از درون خود می داند و در گفتگویی بیان کرده است : اصولگرايان بايد إصلاحات را از درون خودشان شروع كنند. نمي گويم اصلاح طلب شوند و به حزب مشاركت بيايند بلكه منظورم اين است كه جريان إصلاحات را انتخاب كنند همانند آقاي روحاني ،لاريجاني و بقيه اصولگرايان كه قطعا اين افراد موفق خواهند بود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اظهارتی ، در خصوص علت شكست اصولگرايان در انتخابات گفت: نتيجه رأي سياسي همين است و اين نشان مي دهد كه وقتي انتخابات دوقطبي مي شود جامعه سرجمع همين نسبت را براي اصولگرايان قائل است. مگر اينكه شعاري داده شود كه آن شعار بتواند رأي بالاي را كسب كند كه يك مقطعي اين شعار داده شد و احمدي نژاد موفق شد و در اين مقطع نيز همان حرف زده شد ولي مردم متوجه شدند كه اين حرف جوابگوي نيازهايشان نيست و به همين دليل از آن عبور كردند.
این رای هم برای اصولگرایان زیاد بود!
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: اگر بخواهيم به موضوع سياسي نگاه كنيم رأي اصولگرايان همين است و بيشتر از اين هم نبايد انتظار داشت گرچه همين رأي هم زياد بود و برآورد رأي من براي اصولگرايان ١٢ميليون و الي ١٣ميليون بود .
این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: كف رأي اصولگرايان ١٢الي ١٣ميليون است و در دوره اي با يكسري شعارها اين عدد را به ١٩ميليون رساندند و الان به ١٦ميليون رأي رسيد و اگر اين فضا را ادامه دهند ممكن است به زير ده ميليون هم برسد.
نسخه برای موفقیت اصولگرایان
وي تاكيد كرد: اصولگرايان بايد إصلاحات را از درون خودشان شروع كنند. نمي گويم اصلاح طلب شوند و به حزب مشاركت بيايند بلكه منظورم اين است كه جريان إصلاحات را انتخاب كنند همانند آقاي روحاني ،لاريجاني و بقيه اصولگرايان كه قطعا اين افراد موفق خواهند بود.
عضو هیأت اجرایی مرکزی انتخابات ریاست جمهوری اضافه كرد: اگر اصولگرايان با اين روش فكري جلو بيايند قطعا موفق خواهند بود هماهنگونه كه آقاي روحاني موفق است.
وي خاطر نشان كرد:٥سال قبل هم گفتم كه جريان اصولگرايي از درون خودشان يك جريان اصلاح طلبي را شكل خواهند داد والآن اين جريان شكل گرفته است .
در آینده اصولگرایان بیشتری فکر اصلاح طلبانه تری خواهند داشت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:اصلاح طلبان به دنبال تماميت شخصي نيستند و راحت از حق و حقوق خودشان براي منافع عمومي كشور مي گذرند ومشكل اصولگرايان اين است كه به دنبال مسائل شخصي و مناسب خودشان هستند.
تاجگردون با تاكيد بر اينكه جامعه اصولگرايي دچار ركورد و سكون شديد فكري و عملياتي شده اند گفت:اصولگرايان نسخه نامناسبي را كه ديگر جامعه نمي پذيرد تجويز مي كنند و از نظر ما رئيسي شگفتي آفريد كه ١٦ميليون رأي اورد.
وي بيان كرد:اصولگرايان با اين نگاه در انتخابات ١٤٠٠نيز توفيقي نخواهند داشت كما اينكه اصلاح طلبان نيز بايد نگاه برتري را در ٤سال آينده رو كنند .
اين عضو فراكسيون اميد تصريح كرد:در چهارسال آينده جمع بيشتري از اصولگرايان فكرشان اصلاح طلبانانه تر خواهش شد. نمي گويم اصلاح طلب مي شوند ولي فكرشان به اين سمت و سو مي آيد چون ناگزير هستند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
سلام اقای دوقطبی تاجگردون که با دوچهره ظاهر شدی و فعلا به یکی چسپیدی وجولان میزنی وقتی دزد ومشتلقچین وکدخدا وخان ووویک طرف باشه همینطوره ما معتقدیم رای رییسی بیست میلونه ورای شما نوزده میلیون بقیه محاسبات شما بر اساس همان دزد وووووومیباشد
..گردون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
خدا نکند ما راه رای دزدی وتخلف شمارا برویم
ادب یاد بگیرید ۸۸با سیزده میلیون رای نظام راهم به خطر انداختید وله چالش کشیدید
اکنون با۱۷میلیون رای وخرج کردن۹۳۰۰۰میلیار تومان پول حق یارانه مردم طرف مقابلتان تمکین کرد

حیضی وزیران دارزی جناب تاجگردون روزی شماست نه ما
لطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
✳️آقای تاجگردون با تمام دزدی‌ها تون فقط 40 درصد واجدین شرایط ایرانی به روحانی رای داده اند

مطابق گزارش وزارت کشور در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری، حسن روحانی تنها حدود 40 % از کل آراء واجدین شرایط رای دهندگان (ایرانیان بالای 18 سال) را کسب کرده است.
کل واجدین شرایط : 56 میلیون نفر
کل آراء روحانی : 23 میلیون نفر
آمار کسانی که به روحانی رای نداده اند : 33 میلیون نفر
شما ۳۳میلیون مخالف دارید
راستی مگه صندوقها خالی نبود این ۲۰هزار میلیارد واریزی به حساب کسانی که یارانه آنها قطع بود از کجا آمد ؟ظاهرا مجددا روحانی دادحسابشان را بست مگه مردم ..... که برای آنی لقمه جلوی آنها میندازید؟
ده میلیونی بیش از صدها هزار شب انتخابات دهیاری‌ها از کجا آمد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
اقای تاجگردون یه روزی امثال شماهاآرزوتون این بودکه توشهرستان گچساران چهارتامسئول اداره بشناستون .حالاکه ازنردبان سادگی مردم وباحمایت دولت بقول خودتون اصلاح طلبتون خودتوبالاکشیدی حقداری که ایجورحمایت کنی وایقدراحت توهین کنی.خودت هم میدانی رای ریسیربیشترازاین بواگه حضورشمادراستان وترس مسئولین بزدل استان ازاینکه چوب شمارابخورن نبودهرگزروحانی تواستان مااین آرارانداشت....فقط بدان ای مگس عرصه سیمرغ نه جولان گه توس....
ازتراب علیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
تاجگردون فاتحه تایید صلاحیت رو بخون
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
سلام جناب آقای تاجگردون این روزهابی محابابراسب لگام گسخته ای سوارشدی وخوب می تازی هرچندازفامیلی شماجزاین انتظارنمی رودتاج گردون باهمه گروههاتاج خودرامیگردونی ونان خودرابه نرخ روزمیخوری ولی آرامترباش ایام زودمیگذردوبایدازفیلترهایی بگذری مگراینکه بخواهی برای رسیدن به صدارت ووزارت دراین دولت به نوایی برسی برادرخوب به یادداری که چهارپنج سال پیش ازاینکه خودت رواصلاح طلب بنامی وشفاف باشی اباداشتی ومیترسیدی چی شدتوی این یک ماه اصلاح طلب دوآتیشه شدی تاجایی که ماشنیدیم حتی بهرام تاجگردون ازشماگلایه داشتندکه ترسوهستی ونمیتونی خط ومشی خودت راشفاف بگویی واصلاح طلبی خودت روآشوارونی ولی این روبدان که هیچ اصولگرای واقعی نه کسانی روکه مثل خودت نان روبه نرخ روزمیخورنداصلاح طلب میشوندوخوب اگه نگاه کنی 16میلیون رای پاک وبدون غل وغش درمقابل تخلفات انتخاباتی که خدامیدانداگه حجب وحیاونظام دوستی اصولگرایان نبودچه رسوایی برای شمااصلاح طلبان به بارمیومدحتی نتیجه انتخابات غیرازاین بودودرثانی مگرفراموش کردی که احمدی نژاد25 میلیون رای آوردروزهای خوبی برای اصولگرایان درپیش است ومطمئناروزهای پشیمان کننده ای برای شماوافسوس خواهی خوردکه چرابه موقعیتم نگاه نکردم واحساساتی عمل کردم التماس جسارت وشجاعت وتفکربراتون دارم جسارت وشجاعت برای زمانی که گروه خودت برسرکارنبودن ودرلفافه سخن میگفتی حالاکه زمان به کامت هست هم کمی آرامترحرکت کن
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
ما که تو‌بهمئی با همه دزدیهاشون ۲۰۰۰رای بالاشون بودیم وپوزشون را به خاک‌مالیدیم
آقای تاجگردون اصلاحات بهمئی از کی درس یاد بگیرند؟
ظاهراً مرکز استان هم‌ پوزه شما به خاک‌مالیده شد
وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
والا بلا اگر خودشان بودند تو این هفته هرچی خط واحد وسطل زباله ومسجد وحسینیه بود آتیش زده بودند بعدش هم شعارشون زنده باد وطن هست
ولی ما با تمام تخلفاتی که داشتن تمکین کردیم
اگر روحانی شکست میخورد امریکا واسرائیل هم فرا میخوندن برای کمک
منافقین وداعش تا امروز تو تهران حولان می‌دادند

مرگ بر منافق،مرگ بر ابوسفیان صفتهای جامعه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
آقای تاجگردون یک رو نیستی نمایندگان حوزه خود را فریب میدی و به امورات خود میرسی متاسفانه یکی از اونا یا .......... یا برای اهراف شخصی خودشو به .............. زده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار