رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه از رشد 14 درصدی قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان امسال خبر داد و گفت: نرخ هر کیلو زولیبا و بامیه درجه یک امسال یازده هزار تومان تعیین شده است.
کد خبر: ۴۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 27 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،محمدرضا ناصری، اظهار کرد: امسال نرخ زولبیا و بامیه بر اساس درجه یک و درجه دو تعیین می‌شود، بگونه‌ای که قیمت هر کیلو زولیا و بامیه درجه یک یازده هزار تومان و هر کیلو زولبیا و بامیه درجه دو  9000 تومان است.

وی ادامه داد: درجه زولبیا و بامیه نیز بر اساس کیفیت آن مشخص می‌شود که توسط کارشناسان اتحادیه تعیین می‌ گردد.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه با اشاره به رشد 14 درصدی قیمت زولبیا و بامیه نسبت به سال گذشته، تاکید کرد: این رشد ناشی از افزایش قیمت روغن، شکر، آرد و ... است.

ناصری یادآوری کرد: البته قیمت در کرمانشاه پایین‌تر از برخی شهرهای بزرگ مانند تهران است که هر کیلو زولبیا و بامیه را 12 هزار و 500 تومان می‌فروشند.

وی از نظارت جدی بر واحدهای قنادی و کارگاه‌های آنها در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: مردم هم می‌توانند هرگونه تخلف را با تلفن 37237385 در میان بگذارند.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه توصیه‌هایی هم به مردم داشت و از آنها خواست از خرید زولبیا و بامیه از دستفروشان خودداری کنند.

ناصری معتقد است، گاهی زولبیا و بامیه دستفروشان با روغن سوخته تهیه می‌شود و بهداشت آن به هیچ عنوان مورد تایید نیست. همچنین اتحادیه هم هیچ نظارتی بر دستفروشان ندارد و اگر مشکلی برای کسی رخ دهد قابل پیگیری نیست.

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه در پایان از فعالیت 240 قنادی در شهر کرمانشاه خبر داد که 90 مورد آنها درجه یک و مابقی درجه دو هستند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار