رییس شورای اسلامی شهر یاسوج بیان کرد:
سید هدایت اکبری گفت: بسیاری از خدمات مناسبی که در حوزه شهری یاسوج توسط شهرداری ارایه شده محصول تجمیع اراده ها، تلاش و اقدام مدیران بوده است و امیدواریم در آینده نیز این وفاق، همدلی و همزبانی ادامه یابد.
کد خبر: ۴۳۰۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 27 May 2017
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت:شورا از طرح های توسعه شهری به صورت جدی حمایت و پشتیبانی می‌کند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ سید هدایت اکبری روز شنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهریاسوج افزود: طرح های عام المنفعه و اشتغالزا در چهار چوب مقررات با هدف ارتقاء شاخص های شهری در مناطق کم برخوردار مورد تاکید است.
وی اظهار داشت: تلاش و پیگیری مدیران شهرداری یاسوج در رابطه با اجرای طرح های شهری جای تقدیر دارد.
وی افزود: با اجرای طرح های مورد نظر در شهر یاسوج چهره این شهر متحول شده و مردم از منافع آن بهره مند می شوند.
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: بسیاری از خدمات مناسبی که در حوزه شهری یاسوج توسط شهرداری ارایه شده محصول تجمیع اراده ها، تلاش و اقدام مدیران بوده است و امیدواریم در آینده نیز این وفاق، همدلی و همزبانی ادامه یابد.
وی تاکید کرد: مجموعه شهرداری همکاری بسیار خوبی با شورا و کمیسیون های شهری دارند تا بتوان خدمات مناسب تری به شهروندان ارایه کرد.
اکبری گفت: منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج مشکلات را می دانند و از کمبود امکانات و منابع مالی در حوزه شهری به خوبی آگاه هستند.
وی افزود: خوشبختانه حرکت های خوبی در جهت ارتقاء شاخص های شهری توسط شهرداری انجام شده که اکنون شهر یاسوج به کارگاه سازندگی تبدیل شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار