پس از تغییرات در ترکیب منتخبین شورای برخی شهرها
فرماندار بهمئی از آغاز باشماری آراء انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک خبر داد و گفت : ممکن است اسامی منتخبان شورا تغییر کند و مهم نیست اسامی چه کسانی از صندوق بیرون می آید.
کد خبر: ۴۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 27 May 2017
انتخابات 29 اردیبهشت در کهگیلویه و بویراحمد ، در حالی به پایان رسید که از همان اوایل صبح روز برگزاری،  بی برنامگی و ناپختگی برخی فرمانداران بسیار مشهود بود. پس از اعتراضات گسترده برخی از حوزه ها بازشماری شد و تغییرات مهمی هم در ترکیب منتخبین بوجود آمد. هنوز پس از گذشت بیش از یک هفته از انتخابات، اعتراضات ادامه دارد و دستور بازشماری صادر می شود!
کار تا جایی پیش رفت که اخیرا دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بیان داشت: مخالف بازشماری بیشتر صندوق ها در هیچ شهرستانی نیستم.
محمدی تباراظهار داشت:اگر فرمانداران ، رییس و دبیر ستاد انتخابات استان بخواهند بازشمارهایی بیشتری ادامه پیدا کند ، ما آماده همکاری تا رفع هرگونه نگرانی مردم و کاندیدهای معترض هستیم.
اما یکی از شهرهایی که اعتراضات زیاد و البته تندی را داشت ، لیکک بهمئی بود که در همین راستا فرماندار این شهر به صورت شفاف اعلام کرد صندوق های شهر لیکک بازشماری می شوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار بهمئی ظهر امروز در جمع خبرنگاران شهرستان از بازشماری و بازبینی صندوق های اخذ رای انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک خبر داد.
علی اکبر فرهنگی نسب گفت: بعد از دریافت اعتراضات مردمی نسبت به تخلف در انتخابات شورای اسلامی شهر لیکک تصمیم به بازشماری آراء 16صندوق از مجموع 31 صندوق اخذ رای گرفتیم.
فرهنگی نسب تصریح کرد: کار بازشماری و بازبینی صندوق ها با حضور اعضای شورای تامین و در محل فرمانداری شهرستان از دیشب آغاز شد که طبق این تصمیم 53درصد صندوق ها بازشماری می شود.
فرماندار بهمئی با اشاره به اینکه هدف از بازشماری آراء توجه به سلامت انتخابات و پاسخی به دغدغه های مردم شهرستان می باشد، افزود:ممکن است هیچکدام از 5نفر شمارش اول انتخاب نشوند، برای بنده مهم نیست که در پایان شمارش و بازبینی آراء، اسامی چه کسانی به عنوان منتخب شورای شهر لیکک از صندوق بیرون آیند.
وی خاطرنشان کرد: تمام آراء باطله و فاقد مهر معتبر از صندوق ها جمع آوری و تنها رأی سالم شمارش می شود.
فرماندار بهمئی با تاکید بر لزوم حفظ آرامش و ثبات در شهرستان، گفت: در این ایام در فضای حقیقی و مجازی به فرمانداری تهمت هایی زده شد که بنده از مسیر قانون این اتهامات را پیگیری می کنم .
فرهنگی نسب در پایان از رسانه های شهرستان خواست در راستای حفظ امنیت و آرامش در شهرستان، مسئولان را یاری کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد تاکنون نتایج بازشماری ها به شرح زیر بیان شده است:
نتایج بررسی شکایات و همچنین بازشماری ها تا این لحظه در شهرستانهای استان بدین شرح است:
۱- بویراحمد بدون تغییر
۲- باشت بدون هیچ تغییری
۳- لنده یک نفر تغییر در ترکیب
۴- چرام یک نفر تغییر در ترکیب
۵- سوق یک نفر تغییر در ترکیب
۶- شهرستان بهمئی را هماهنگی قانونی و لازم با فرماندار و رئس هیات نظارت انجام دادیم که با توجه به اعلام اعتراض ۱۵ نفر از کاندیداها ۵۰ درصد صندوقها بازشماری شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
سلام
وقتی یه نفر با شناسنامه بیست نفر رای داده و خرید و فروس رای و افراد بیرونی بسیار زیادی آمدن لیکک ؛ چجوری با باز شماری میخوان این تخلف رو ثابت بکنن؟؟؟...تعرفه ها ساعت 11صبح تموم شده بود و عملا" هشتاد درصد مردم رای ندادن ؛ شما برید به شناسنامه هاشون نگاه بکنید....اعضای مرد صندوق با شناسنامه زن اون هم چندین بار تعرفه رای گرفتن اینو چجوری با بازشماری میشه ثابت کرد؟؟؟....سابقه بعضی کاندیدها هم دزدی بود هم فحشا هم وووو اینارو چرا تایید صلاحیت کردن؟؟
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
متاسفم برای فرماندار بهمئی ...من حق رای دارم.یا حق
javad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
حق مردم پایمال شد,, تعرفه ها ساعت 11،تموم شد اخه این چ عدالتی هست که مجری قانون خودش دزد
مسولین ما خیانت کردن در حق مردم
حق ناس تاکی؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار