عضو منتخب شورا بیان کرد:
دکتر خوبانی : بر این اساس ارتقاء شاخص های شهری در مناطق الحاقی به شهر یاسوج در اولویت نخست سیاست های راهبردی شورا قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۳۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 29 May 2017

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: مناطق الحاقی یاسوج زیر پوشش طرح های حمایتی شورای اسلامی شهر قرار می گیرند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر مسعود خوبانی روز دوشنبه در تشریح اولویت های پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج افزود: بر این اساس ارتقاء شاخص های شهری در مناطق الحاقی به شهر یاسوج در اولویت نخست سیاست های راهبردی شورا قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: با شروع به کار شورای اسلامی شهر ، محله شرف آباد و بنسنجان از آن دسته محلاتی بوده که در اولویت ساماندهی قرار می‌گیرد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به محله شرف آباد اشاره کرد و گفت: زیر ساخت های شهری در این محله باید ارتقاء یابد.
وی افزود: این منطقه بیشترین جمعیت شهری را در خود جای داده و ساکنان آن با مشکلات عدیده ای رو به رو هستند.
خوبانی احداث پارک های محله ای در مناطق حاشیه ای و الحاقی شهر را ضروری دانست.
 
اولویت های شورای پنجم برای شهر یاسوج/احداث تله کابین می تواند شاخص های گردشگری را افزایش دهد 

وی تصریح کرد: مناطق الحاقی فرهنگ های مختلفی در خود جای دادند و حضور جوانان برای تفریح و اوقات فراغت در مناطق دیگر شهر باعث ناهمگونی فرهنگی و افزایش بزه های اجتماعی می شود.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج از شکل گیری شورای اجتماعی محلات در این شهر خبر داد.
و افزود: با شکل گیری شورای اجتماعی محلات مشکلات محلات با حضور مسئولان محلی، معتمدین و کارشناسان در محلات مرتفع می‌شود.
خوبانی ارتقاء شاخص های فرهنگی و ورزشی در یاسوج را ضروری دانست.
وی اظهار داشت: ایجاد فرهنگسرا، المپیاد محلات و توسعه زمین های ورزشی رو باز برای ورزش های سبک در دستورکار کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قرار می‌گیرد.
وی موقعیت شهر یاسوج را در کشور منحصر به فرد دانست و گفت: کاربری شهر یاسوج گردشگری و سیاحتی و توسعه باید برهمین مبنا باشد.
وی افزود: حمایت از پروژه هایی نظیر پارک آبی، تله کابین و بهره گیری از ظرفیت رودخانه بشار می تواند علاوه بر اشتغال جوانان شاخص های گردشگری یاسوج را ارتقاء دهد.
به گفته وی در این زمینه شورای اسلامی از طرح های گردشگری سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار