کد خبر: ۴۳۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 02 June 2017
پروژه‌های عمرانی بزرگی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که پس از گذشت سال‌ها هنوز تکمیل نشده‌اند.

پروژه‌هایی مانند بیمارستان 283 تخت‌خوابی شهید دکتر جلیل در مرکز استان و مجموعه فرهنگی و هنری شهر یاسوج در ورودی این شهر در نزدیکی سیلو، جاده ملی پاتاوه- دهدشت و پل سوم بشار و هتل ورزش و موزه یاسوج و چندین طرح و پروژه دیگر.

یکی از پروژه‌هایی که مردم بی‌صبرانه منتظر تکمیل آن هستند پل سوم بشار است که همچنان به صورت نیمه کاره بر روی رودخانه بشار یاسوج خودنمایی می‌کند و رهگذرانی که از جاده کمربندی یاسوج عبور می‌کنند منتظر روزی هستند که زیر بار ترافیک برود.

در همین خصوص با یکی از عابران کمربندی ساحلی یاسوج حد فاصل پل سوم بشار به گفت‌وگو نشستیم و از وی در خصوص این پروژه و انتظاری که از مسؤولان دارد سؤالاتی پرسیدیم.

**ضرغام جعفری با شغل بارفروشی معتقد است که با تکمیل این پل و اتصال به آن سوی رودخانه هم مسیر نزدیک‌تر می‌شود و هم روزانه صرفه‌جویی زیادی در مصرف بنزین و سوخت خواهد شد.

این جوان بارفروش معتقد است در مقیاس سایر پروژه‌های عمرانی این پروژه یکی از کوچک‌ترین پروژه‌ها به شمار می‌رود که مسؤولان باید با همت و عزم بیشتری نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.

**کریمداد خسروانی یکی دیگر از عابران معتقد است در ساخت این پل کم کاری صورت گرفته و کاری که در طول دو سال قابل انجام بود سال‌ها به درازا کشیده شده است.

وی گفت: از مسؤولان انتظار داریم برای کمک به سهولت در رفت و آمد و همچنین نما دادن به چهره شهر این پل را هر چه زودتر تکمیل کنند.

این جوان دانشجو افزود: شهر یاسوج به عنوان مرکز استان با تکمیل هر پروژه‌ای جان دوباره و تازه می‌گیرد که پل سوم بشار نیز الگویی برای سایر پروژه‌های عمرانی در شهر است.

خوب به یاد داریم که تقریبا دو سال پیش در یکی از نشست‌های مربوط به پروژه‌های عمرانی حسن فدایی مدیرکل وقت راه و شهرسازی استان قول تکمیل این پروژه را تنها ظرف مدت 75 روز داد.

این قول فدایی که مایه تعجب حتی استاندار محترم نیز شد معلوم بود که با وضعیت موجود هیچ گاه عملیاتی نخواهد شد و از فردای همان روز هر چه چشم انتظار بودیم که پروژه تکانی بخورد هیچ اتفاقی حاصل نشد و امروز قول 75 روزه آقای فدایی کم‌کم 750 روزه می‌شود.

پس از کنار رفتن فدایی از منصب راه و شهرسازی استان نوبت به علیمردانی مدیر غیر بومی رسید که او نیز به همراه استاندار در اولین روزهای مسوولیتش در محل پروژه حاضر شد و از نظر فنی توضیحاتی داد و قرار شد برای لوله آبی که در مسیر قرار دارد فکری شود و الی آخر.


یکی از بازدیدهای مدیرکل سابق از پروژه پل سوم و عدم تحقق وعده 75 روزه

به گزارش فارس؛ هر چند پروژه پل سوم بشار پروژه‌ای به بزرگی سایر پروژه‌های عمرانی نیمه تمام مانند جاده پاتاوه - دهدشت نیست اما آزمونی برای مسؤولان استان کهگیلویه و بویراحمد است که امیدواریم مسؤولان در این آزمون نه چندان سخت مردود نشوند.

دولت یازدهم را پشت سر گذاشتیم و اینک نوبت کار و خدمت توسط دولت دوازدهم است و مردم به دنبال تحقق وعده‌ها در دولت جدید هستند.

اکنون دیگر دولت اگر نقدی هم به گذشته دارد باید دوره چهار سال پیش خود را در بوته نقد قرار دهد و از خود بپرسد که در دوره گذشته چه کردیم و اکنون چه وظیفه‌ای داریم؟.

بی‌شک تکمیل پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم استان از مسؤولان است، پروژه‌هایی که موجب کم شدن هزینه‌ها برای مردم خواهد شد./فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار