تابناک مرکزی: معاون منابع انسانی و مدیریت وزیر نفت از انجام مراحل اخذ مجوز برای انتشار آگهی استخدام ۲۵۰۰ نفر خبر داد و گفت: احتمال آغاز ثبت نام آزمون استخدامی در روزهای آینده وجود دارد
کد خبر: ۴۳۵۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹ 03 June 2017

به گزارش تابناک مرکزی، کریم سلحشور در گفتگو با خبرنگار انرژی نیوز درباره آخرین وضعیت برگزاری آزمون استخدامی ۲۵۰۰ نفر در صنعت نفت، گفت: تاکنون مجوز اصلی جذب و استخدام این نفرات از سازمان اداری و استخدامی کشور اخذ شده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه به عبارت دیگر تاکنون کلیات تصویب و برای اجرا به وزارت نفت ابلاغ شده است، تصریح کرد: هم اکنون متن انتشار آگهی استخدام آزمون استخدامی تدوین شده و آن را برای تایید نهایی به سازمان امور اداری و استخدامی کشور ارسال کرده‌ایم و به محض تایید فراخوان و آگهی استخدام منتشر خواهد شد.

سلحشور با تاکید بر اینکه پیش بینی می‌شود هفته پیش روی متن آگهی استخدام توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور تایید و برای اجرا به وزارت نفت ابلاغ شود، افزود: با انتشار فراخوان، مراحل ثبت نام الکترونیکی در پایگاه رسمی آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران آغاز می‌شود.

معاون وزیر نفت در پاسخ به پرسش انرژی نیوز که اخیرا تصاویر یک متن سه برگی درباره شرایط حضور افراد در آزمون استخدامی، رشته‌های تحصیلی قابل جذب، شرایط سنی و مدرک تحصیلی، سابقه فعالیت و … منتشر شده است، توضیح داد: محتوی این متن را در شرایط فعلی تکذیب و یا تائید نمی‌کنیم زیرا متن نهایی آگهی استخدام آزمون استخدامی وزارت نفت به سازمان استخدامی کشور ارسال شده و منتظر تایید و ابلاغ آن هستیم.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: احتمالا با تصویب و ابلاغ این متن، خرداد ماه امسال ثبت نام الکترونیکی در سامانه آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار