از من خواستند تا به اتاق ایشان بروم من به اتاق ایشان رفته و ایشان ضمن تقدیر از زحمات بنده از من خواستند که از فردا دیگه نباشم!
کد خبر: ۴۳۸۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶ 10 June 2017
تغییر و تحول در مناسب دولتی امری طبیعی و معمول است و برای هر کسی چنین تغییر و تحولاتی محتمل و پذیرفته شده است. اما گاهی این تغییر و تحولات همراه با حواشی است که واقعیت تغییر و تحولات را کمی غیره طبیعی می نمایاند و یا حداقل با حرف و حدیث و موضع گیری هایی همراه می شود.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، امروز خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد مبنی بر استعفای اکبر نعمتی از سمت معاونت پرورشی آموزش و پرورش شهرستان چرام .
نعمتی با ارسال یادداشتی به تحریریه تابناک خبر استعفای خود را تکذیب کرد و گفت : متنی که من فرستادم به عنوان تقدیر و تشکر از مجموعه ی همکاران بوده است و نه اعلام استعفای خود.
تابناک کهگیلویه و بویراحمد بنابر رسالت خبری خود ، متن ارسالی معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش را منتشر می کند.
در یادداشت ارسالی اکبر نعمتی آمده است :
باسلام وصلوات به روح پرفتوح شهدا امام شهدا
تربیت انسان ها با دور كردن ناخالصی ها، پلیدی ها و طغیان ها خواهد بود كه زمینه ی خودآگاهی و تعلیم را فراهم خواهد آورد.

 بنای اصلی تربیت انسان در اختیار مربیان پرورشی و حوزه ی پرورشی می باشد كه با سلامت اجتماعی و روانی و پرورش استعدادها، عجین شده است.

مربیان پرورشی؛ نیاز به بستر مناسب برای رشد و تكاپو را فراهم می آورند.

تنها، دغدغه ی خود را در طول خدمتم؛ تربیت نسل آینده ی كشور می دانم: در این راه، تمام هم و غم خود را معطوف این كار كرده بودم.

در سال های اخیر؛ دغدغه ی مقام معظم رهبری نیز فرهنگ جامعه بوده كه این وظیفه ی مربیان پرورشی و مجموعه آموزش وپرورش می باشد.

ضمن تقدیر وتشکر از مجموعه اموزش وپرورش در راس مدیر کل محترم و ارزشمند و معاونین ایشان خصوصا معاونت پرورشی و فرهنگی با مجموعه خود و معاونین پرورشی شهرستانها و مناطق و مدیر اموزش و پرورش شهرستان چرام با معاونین ایشان کلیه مدیران و معاونین و مربیان و مشاورین و مربیان تربیت بدنی و بهداشت و همه فرهنگیان عزیزم در اموزش وپرورش شهرستان و بخصوص کارشناسان حوزه امور تربیتی که در این مدت در خدمت شما بودم از طرف خودم از حضور همه در پست معاونت پرورشی خداحافظی نموده و ارزوی سلامتی و موفقیت برای جایگزین خودم از خداوند منان خواهانم وانشاالله بقیه خدمت خود را در مدارس مشغول فعالیت می شوم.
استعفا نداده ام
ضمن تشکر از همه عزیزان، من استعفا نداده ام !
مدیر اموزش و پرورش بعد از نماز ظهر و عصر طی تماس تلفنی از من خواستند تا به اتاق ایشان بروم من به اتاق ایشان رفته و ایشان ضمن تقدیر از زحمات بنده از من خواستند که از فردا دیگه نباشم!
من هم تشکر کردم و گفتم بر اصولم پایبند هستم و این برخورد را سیاسی محض می دانم و از شهدا می خواهم کسانی که پیش شما و معاونین مدیرکل صحبت کردند که من حرف هایی از مباحث سیاسی زده ام  را به سزای غیبت کردنشان برساند.
خدایا ریشه غیبت کنندگان را ریشه کن. می روم و خیلی خوشحالم که با سابقه درخشان از امورتربیتی خداحافظی می کنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
بنی لو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
درود بر استاد نعمتی مرد زحمت کش تعلیم و تربیت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۰
گهی پشت به زین و گهی زین به پشت ، قابل توجه اصول گرا و اصلاح طلب ها
محمدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
چه ربطی داره اقای نعمتی
شما که با ما نبودی چرا باید پست بهت بدیم
بر استراحت کن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
اتفاقا اصلاح طلبان خیلی صبور بودند زمانی که اصولگرایان و جناب اقای دانشی آمدند ، لحظه ای فرصت ندادند که نیروی از جناح مقابل در پست های پایین حتی معاونت اموزشگاه باشند جناب نعمتی نیروی مستعدی میباشند اما انچه که اصولگرایان در سال ۸۵ در رابطه با عزل نیروها نمودند اصلاح طلبان در ۴ ساله دوم انجام دهند دور از انصاف نیست
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۱
ان شالله بین اصلاح طلبان باشه کسی که بتونه همانند آقای نعمتی دراین عرصه فعالیت کنند آقای نعمتی واقعا بی نظیربودن وصادقانه خدمت کردن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار