مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
فرید محبی: فضای معنوی، عاطفی و احساسی ماه مبارک رمضان شرایطی را فراهم می آورد که مردم خیر و نیکوکار در امورات خیر پیشقدم شده و فعالیت های خیرخواهانه در این ماه افزایش می یابد.
کد خبر: ۴۳۸۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 11 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یک هزار و صد بیمار خاص، زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این نهاد برای تأمین هزینه های این بیماران نیازمند حمایت خیران نیکوکار است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با حضور در برنامه مهر صدا و سیمای مرکز استان به تشریح برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان و در هفته اکرام ایتام پرداخت.
 فرید محبی در این برنامه ضمن تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: فضای معنوی، عاطفی و احساسی ماه مبارک رمضان شرایطی را فراهم می آورد که مردم خیر و نیکوکار در امورات خیر پیشقدم شده و فعالیت های خیرخواهانه در این ماه افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینکه اوج برنامه های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان در هفته اکرام ایتام است، افزود: هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان از 15 رمضان همزمان با تولد امام حسن مجبتی آغاز و تا 21 رمضان همزمان با شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع) ادامه دارد.
محبی به جذب حامی برای بیماران خاص در این ماه مبارک اشاره و بیان کرد: یک هزار و صد بیمار خاص، زمین گیر و صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان هستند که این نهاد برای تأمین هزینه های این بیماران نیازمند حمایت خیران نیکوکار است.
وی با اشاره به اینکه 80 درصد حامیان و خیران کمیته امداد، خارج از استان هستند، تأکید کرد: تلاش می کنیم که با برنامه ریزی اصولی، آگاهی سازی و اعتمادسازی بین مردم و استفاده از ظرفیت رسانه های استان میزان حامیان بومی را افزایش دهیم.
مدیرکل کمیته امداد استان سرکشی از خانواده های نیازمند، اطعام و افطاری نیازمندان به صورت غذای گرم و افطاری و جیره خشک و جذب حامی جهت ایتام را از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و از مردم خیر و نیکوکار خواست تا نیازمندان کمیته امداد را در این ماه مبارک دریابند و گل لبخند را بر لبان نیازمندان بنشانند.
محبی با اشاره به اینکه مردم خیر و نیکوکار جهت حمایت از ایتام و یا اهداء نذورات می توانند مبالغ نقدی خود را به شماره حساب 0102229056009 بانک صادرات شعبه جمهوری و شماره کارت 6037691990189532 واریز کنند، یادآور شد: سامانه پیامکی #074*8877 *آماده دریافت کمک های خیران نیکوکار است و همچنین نیکوکاران می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های07433346682 ، 09176263868 و 09179408912 تماس بگیرند.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
چه عجب کمیته امداد امام دست از ساخت و ساز و برج سازی... و خانه سازی برای اعضای خود بر داشت به فکر بیماران صعب الاعلاج افتاد ..یارب العجل
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار