بر این اساس و با پیگیری ها ، مشخص شد اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی هیچ نقشی در طراحی، ساماندهی و جمع آوری امضا برای طوماری که امروز در اطراف نمازجمعه تهران نصب شده و تصویر آن در حال انتشار در کانال های تلگرامی است نداشته اند.
کد خبر: ۴۴۲۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹ 16 June 2017
امروز در اقدامی مشکوک در نمازجمعه تهران بنری با هدف تخریب دانشجویان انقلابی و تخطئه فرمان «آتش به اختیار» در قالب اعتراض به حضور زنان در بازی های والیبال نصب شده بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجو؛ ظهر امروز و در حاشیه نماز جمعه تهران بنری با متن اعتراض به حضور بانوان در مسابقات والیبال نصب شده و اقدام به جمع آوری امضا برای اعمال ممنوعیت حضور زنان در ورزشگاه ها کرده بود.
تصویر این بنر با هدف تخریب دانشجویان انقلابی و همچنین تخریب فرمان «آتش به اختیار» در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.
بر این اساس و با پیگیری های خبرگزاری دانشجو، مشخص شد اتحادیه ها و تشکل های دانشجویی هیچ نقشی در طراحی، ساماندهی و جمع آوری امضا برای طوماری که امروز در اطراف نمازجمعه تهران نصب شده و تصویر آن در حال انتشار در کانال های تلگرامی است نداشته اند.
به نظر می رسد این اقدام مشکوک در راستای تخریب دانشجویان انقلابی، تخطئه فرمان آتش به اختیار رهبری به دانشجویان و تهیه خوراک رسانه ای برای رسانه های خاص است. همچنین انحراف افکار عمومی از موضوع تحریم های جدید که خلاف برجام است از اهداف دیگر منعکس کنندگان این تصاویر است.
تاکنون هویت طراحان این اقدام مشکوک مشخص نشده است.
 
 ماجرای بنر مشکوک امروز نماز جمعه تهران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار