منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: منشور اصلی چشم انداز چهار ساله پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج ارتقاء شاخص های زیست محیطی است.
کد خبر: ۴۴۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 17 June 2017
کیوان آشنا گفت : منشور اصلی چشم انداز چهارساله شورای شهر یاسوج ارتقاء شاخص های زیست محیطی است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ کیوان آشنا روز شنبه در بازدید از مناطق شهری یاسوج افزود : هرگونه توسعه زیرساخت ها در حوزه خدمات و محیط زیست شهری در قالب چشم انداز چهار ساله شورای اسلامی شهر یاسوج انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج شاخص های محیط زیست شهر تدوین می‌شود تا با اجرای آن نابسامانی های زیست محیطی بهبود یابد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: شاخص های زیست محیطی پیش نیاز شکوفایی شهری است که شورای اسلامی به دنبال ارتقاء این شاخص هابا همکاری بین بخشی است.
وی به فعالیت های صورت گرفته در زمینه رشد و شکوفایی شهری مطابق با محیط زیست در یاسوج اشاره کرد وافزود: این حرکت ها کافی نیست و باید تلاش کرد یاسوج به عنوان شهری نمونه و الگویی برای شکوفایی شهری در کشور معرفی کرد.
آشنا به موضوع بازیافت زباله های شهری اشاره کردوگفت: شورای اسلامی از هر گونه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این زمینه حمایت و پشتیبانی می‌کند.
وی تصریح کرد: هم چنین با راه اندازی کارخانه بازیافت ازدفن غیر اصولی زباله جلوگیری خواهد شد.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: برای ساماندهی موضوع پسماند و مشکلات زیست محیطی شورای اسلامی برنامه های کوتاه مدت ،میان مدت و دراز مدتی در دست مطالعه و تدوین دارد.
وی افزود: برخی از مشکلات زیست محیطی شهری با اجرای برنامه های کوتاه مدت قابل حل بوده و برخی دیگر نظیر بازیافت و تبدیل زباله به کمپوست در دراز مدت عملیاتی می شود.
آشنا به معضلات زیست محیطی منطقه شهری شرف آباد اشاره کرد و اظهار داشت: تخلیه خاک و نخاله در این منطقه غیر قانونی است و باید برای رفع آن اقدام عاجلی کردولی با احداث خیابان و بازگشایی معبر می توان به این مشکل پایان داد.
وی از تخلیه خاک و نخاله در محور های حوزه شهری توسط کامیونداران انتقاد کرد و تصریح کرد: برای حل این معضل باید نظارت در قالب قانون افزایش یابد.
به گفته وی هر منطقه ای که در شاخص زیست محیطی شهری آسیب پذیر باشد شورای اسلامی شهر ورود پیدا خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار