نامه ای به استاندار
جناب استاندار محترم مردم از جنابعالی به عنوان زجر کشیده منطقه محروم سادات و طسوج و کهگیلویه بزرگ انتظار اقدامات بهتر را دارند. لذا هم حضرتعالی و هم مسئولین محترم ذیربط در استان طوری عمل کنید تا یاد بخیری بعد از دوران مسئولیت هم در بین مردم و هم در آخرت ذخیره نمائید.
کد خبر: ۴۴۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 19 June 2017
موضوع جاده بین استان که از شهرستان چرام گذشته و به یاسوج مرکز استان می رسد به گونه ای که برای اولین بار یک جاده ی درون استانی رفتن به مرکز استان را از شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده را بدون طی مسیر در استان های دیگر میسر می کند ، یکی از موضوعاتی است که همواره در رسانه ها و میان مسئولین مطرح بوده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد یکی از هم استانی ها در نامه ای خطاب به استاندار ضمن بیان جزئیاتی فنی از این مسیر درون استانی از استاندار خواسته است با دقت بیشتر در برخی محتویات فنی این پروژه از برخی دوباره کاری ها جلوگیری شود.
متن نامه ی ارسالی
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر خادمی 24/3/96
استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد
سلام علیکم
احتراما: پیرو نامه مورخ 3/2/96 در خصوص جاده مله دلگکی و دندانه سادات و طسوج و به طور کلی مسیر اصلی کهگیلویه بزرگ به مرکز استان همانطوری که استحضار دارید طی شرحی پیشنهاد احداث یک دهنه تونل در محل مله دلگکی به دندانه سادات داده بودم که خوشبختانه دو روز پیش با نقشه ای مواجه شدم که پیشنهاد بنده را محقق ساخته است. و آن اینکه گویا شرکت مهندسین مشاور راه زاگرس طرحی را در خصوص جاده کهگیلویه بزرگ به یاسوج مطالعه و نقشه برداری نموده بدین شرح که مسیر اصلی را بعد از محل تنگ اسبکی نشان می دهد که از نقطه موصوف تا جوخانه با مقایسه با مسیر آب حیات تا جوخانه 7 کیلومتر کاهش طول دارد. ضمنا طرح احداث یک تونل به طول 1/1 کیلومتر در محل مله دلگکی نقشه برداری و پیشنهاد نموده که با این توصیف مسیر اصلی دهدشت به یاسوج دقیقا به میزان بیست کیلومتر کاهش خواهد یافت، که اگر این پروژه به مرحله عمل برسد منافع بزرگی برای دولت محترم و اهالی در بر خواهد داشت.
شنیده شده که گویا قرار است عملیات اجرایی میزان سه کیلومتر در مسیر آب حیات به جوخانه به پیمانکار واگذار شود که پیشنهاد میگردد این میزان سه کیلومتر را در محل پیشنهاد جدید مهندسین مشاور راه زاگرس از نقطه تنگ اسبکی به جوخانه عمل شود تا هم دوباره کاری نشود و هم هفت کیلومتر این مسیر تا جوخانه کاهش یابد. شایان ذکر است این بی توجهی ها در مطالعات و دوباره کاری های بی اساس خیانت بزرگی هم به دولت است و هم به مردم که امیدوارم چنین نشود.
همچنین از جناب آقای دکتر خادمی معاون محترم وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل محترم شرکت ساخت زیربناهای کشور و همینطور ازجناب آقای دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه بودجه استان و جناب آقای علیمردانی مدیرکل محترم راه و شهرسازی انتظاری مشابه داریم.
در خاتمه تصویر طرح شرکت مهندسین راه زاگرس جهت مزید استحضار و بهره برداری به پیوست تقدیم میگردد.
با تقدیم احترام ظهراب ظهرابی

رونوشت :
1- محضر مبارک جناب آقای دکتر سید ابولفضل رضوی ریاست محترم دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری پیرو نامه فوق الذکر و پیرو بازدید خردادماه 95 از جاده سادات و طسوج جهت استحضار و مساعدت مالی
2-محضر مبارک جناب آقای دکتر خادمی معاونت محترم وزیر راه شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت زیربناهای کشورجهت استحضار و اقدام لازم در تامین اعتباردر سال جاری از محل اعتبارات ملی و.....
3- محضر مبارک جناب آقای دکتر نوروزی ریاست محترم برنامه بودجه استان جهت استحضار و مساعدت در تامین اعتبار
4- محضر مبارک جناب آقای مهندس علیمردانی مدیرکل محترم راه شهرسازی استان جهت پیگیری جدی تا حصول نتیجه درسال جاری
5- محضر مبارک جناب آقای داریوش پاداش سرپرست محترم جدید فرمانداری شهرستان چرام جهت پیگیری مجدانه.

آدرس: شهرستان چرام-شهر چرام- بلوار شهید دستغیب – خیابان شهید محمدزاده- منزل ظهراب ظهرابی شماره تماس:09177440200

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
پیشنهاد عالی است می دانید هفت کیلومتر کاهش طول در جاده کوهستانی یعنی چه لطفا جناب استاندار محترم توجه بفرمایید وقتی قراره سه کیلومتر احداث بشه پس بهتره در بهترین جا باشه تا در فاز بعدی کاهش بیست کیلومتری مسیر تحقق پیدا کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
هفت کیلومتر کاهش طول در جاده پیشنهاد عالی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
پيشنهادي كه نام استاندار محترم را جاودانه مي كند
بيست كيلومتر مسير كوهستاني و خطرناك كوتاهتر مي شود زمستان چه مشكلاتي در زمان بارش برف و يخبندان صبح ها رفع مي شود
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۳۱
درود بیکران بر همه کسانی که پیگیر مشکلات مردم محروم منطقه هستن.و مسیولین باید خجالت بکشن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار