کد خبر: ۴۴۶۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹ 22 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرهنگی نسب قرماندار شهرستان بهمئی در پیامی از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
پیام فرماندار بهمئی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

بسم الله الحمن الرحیم.

روز جهانی قدس به عنوان میراث گرانبهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) نماد مقاومت آزادیخواهان جهان در برابر سلطه جهانی و روز زنده‌ نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.
در شرایط حساس منطقه ای و جنایات شبانه روزی گروهک های تکفیری و داعش در سرزمین های اسلامی، پاسخ دندانشکن نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل حمله ی کور و ناشی از استیصال تکفیریهای داعش، نشان از حقانیت آرمانهای امام راحل و اراده ی پولادین ایران اسلامی در مبارزه با ظلم، تحجر و استبداد دارد.
اینك در راستای پایبندی به آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و با توجه به شرایط فعلی منطقه و به منظور محكوم كردن تهاجمات وحشیانه دشمنان برعلیه مسلمانان جهان، مردم شريف و آگاه شهرستان بهمئی پر شور تر از همیشه، همصدا با آزادی خواهان و مسلمانان نقاط مختلف جهان، در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی، با حضور یكپارچه ی خود، در راهپیمایی روز جمعه مورخ ۹۶/۴/۲ شركت فعال خواهند داشت.
«مَنْ أَخَذَ لِلْمَظْلومِ مِنَ الظّالِمِ كانَ مَعىَ فِى الْجَنَّةِ مصاحُبا»

فرهنگی نسب
فرماندار بهمئی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار