فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار گفت: تامین اعتبار برای خرید تجهیزات پایگاه امداد جاده ای فیلگاه و احداث پایگاه دشت قاضی ازسوی فرمانداری کهگیلویه در اولویت قرار می گیرد.
کد خبر: ۴۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۳ 23 June 2017
مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد و علی پوزش فرماندار کهگیلویه به همراه خسروی معاون فرماندار و رهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه از پایگاه امداد جاده ای فیلگاه بازدید و در ضیافت افطاری امدادگران این جمعیت شرکت نمودند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،حجت الاسلام غفاریان در این بازدید از پوزش فرماندار کهگیلویه بعنوان اولین فرماندار شهرستان نام بردند که همواره از جمعیت هلال احمر حمایت همه جانبه نموده است.
وی بابیان اینکه جمعیت هلال احمر بعنوان باسابقه ترین اداره شهرستان ازامکانات ضعیفی برخورداربود خاطرنشان کرد در سال های اخیر برای اولین باردرطول تاریخ کهگیلویه و به مدد دکتر پوزش، اعتبارات و تجهیزات خوبی به این نهاد اختصاص داده شده است.
حجت الاسلام سیدجواد غفاریان تعمیرساختمان اداری ،تجهیز پایگاه امداد جاده ای و همچنین احداث پایگاه جاده ای درمحور دهدشت- پاتاوه را اولویت های جمعیت هلال احمردر سال جاری عنوان کرد و افزود امیدواریم اعتبارمورد نیاز انها اختصاص داده شود.
 
دیدار رمضانی و افطار در کنار امدادگران جاده ای /خرید تجهیزات برای هلال احمر و احداث پایگاه دشت قاضی ، اولویت فرمانداری کهگیلویه + تصاویر 

حجت الاسلام غفاریان درپایان از تلاش های سیدعادل رهبریان قدردانی کرد و اظهارداشت رایزنی باخیرین واجرای برنامه هایی چون کاروان سلامت دردورافتاده ترین نقاط شهرستان و ارایه خدمات بهداشتی ،تغذیه ای و کالایی تاکنون بازتاب های زیادی داشته و عملکرد درخشان وی موجب دلگرمی همه ما در جمعیت هلال احمر استان است.
فرماندار کهگیلویه نیز در این دیدار گفت: تامین اعتبار برای خرید تجهیزات پایگاه امداد جاده ای فیلگاه و احداث پایگاه دشت قاضی ازسوی فرمانداری کهگیلویه در اولویت قرار می گیرد.
پوزش افزود:گستردگی شهرستان کهگیلویه و پراکندگی ان و از همه مهمتر اتفاقات غیرمترقبه زیادی که در ان روی می دهد ضرورت تجهیز بیش از پیش جمعیت هلال احمر کهگیلویه رابرای ارایه خدمات دو چندان می کند.
دکترپوزش همچنین ازجهانبین مدیرعامل جمعیت هلال احمر ورهبریان رییس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در انجام خدمات ارزنده وچشمگیر در روستاهای کمتربرخوردار که در تاریخ این جمعیت بی سابقه بوده است قدردانی کرد.

در پایان نماز مغرب وعشا به امامت حجت الاسلام غفاریان برگزار و سپس در محل پایگاه امداد جاده ای حاضران روزه خود را افطار نمودند.
گزارش و عکس:باوند
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار