کد خبر: ۴۴۷۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷ 24 June 2017
رئیس اداره هواشناسی گچساران گفت: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه 24 روز هوای آلوده در این شهرستان به ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 روز افزایش داشته است.

احسان کوهکن درگفت وگو با خبرنگار ایسنا، افزود: بالاترین درجه دما در سه ماهه نخست سالجاری 48 درجه سانتیگراده بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 4 درجه افزایش دما وجود داشته است.

وی بیان کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه 24 روز هوای آلوده در شهرستان گچساران به ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 روز افزایش داشته است.

رئیس اداره هواشناسی گچساران تصریح کرد: هوای آلوده در فروردین ماه 11 روز، اردیبهشت ماه 10 روز و خرداد ماه نیز 3 روز ثبت شده است.

کوهکن عنوان کرد: در صورتی که این میزان هوای آلوده در مدت مشابه سال گذشته 17 روز بوده است.

وی ادامه داد: درفروردین ماه سال گذشته 8 روز، اردیبهشت ماه 6 روز و خرداد 3 روز هوای آلوده در گچساران وجود داشته است.

رئیس اداره هواشناسی گچساران خاطرنشان کرد: در 10 روز اخیر دمای هوای این شهرستان از 40 درجه پایین تر نبوده و پیش بینی می شود از این میزان نیز در چند روز آینده کمتر نشود.

کوهکن بیان کرد: میزان بارندگی سال زراعی امسال در گچساران 208 میلیمتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی افزود: میزان بارندگی سال زراعی شهرستان در سال گذشته 299 میلیمتر بوده است.

رئیس اداره هواشناسی گچساران ادامه داد: میانگین بارندگی بلند مدت در گچساران 438 میلیمتر بوده است.

کوهکن اضافه کرد: از نظر هواشناسی با توجه به میانگین بلند مدت بارندگی که عنوان شد سالهای زراعی 95 و96 سال خشکی در گچساران بوده است.

وی اضافه کرد: در سال گذشته 82 روز هوای آلوده درگچساران به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار