فرمانده سپاه بهمئی
سید روح الله شاهینی: هیچ کس فکر نمی کرد که روزی این فرمان امام راحل(ره) به این شکل در جهان عالمگیر شود اما نفس مسیحایی و نیت خالص ایشان باعث شد تا هر ساله راهپیمایی روز جهانی قدس پرشور تر از گذشته در سراسر عالم برگزار شود.
کد خبر: ۴۴۷۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 24 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در سخنرانی روز جهانی قدس در شهر لیکک به بیان اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و ایران را حامی تمامی مستضعفان جهان، به خصوص ملت مظلوم فلسطین دانست.

شاهینی ادامه داد:قدس همچنان مسئله اول جهان اسلام است و نباید اجازه بدهیم استکبار جهانی این اولویت جهان اسلام را به حاشیه ببرد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه ایران به مواضع داعش، تصریح کرد:فرزندان عزیز ایران در سپاه پاسداران با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، سیلی محکمی به دشمنان اسلام زدند.

شاهینی خاطرنشان کرد:این حرکت بزرگ سپاه پاسداران درسهای بزرگی برای استکبار جهانی و به خصوص کشورهای عربی داشت تا به خود بیایند .

وی افزود:این حرکت تنها پاسخی به یک ترقه بازی دشمن بود، تا دشمن بداند که مردم ایران اسلامی در امنیت و آرامش کامل هستند و مسئولان ما اجازه نمی دهند خون ناحقی که در کشور ما ریخته شود، بی پاسخ بماند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی در پایان گفت: قطعا با حمایت های مردم شریف ایران و زیر چتر ولایت فقیه، اگر قرار باشد که سیلی دیگری بر چهره دشمن وارد کنیم، محکم تر ، با اقتدار تر و کوبنده تر از سیلی قبل خواهد بود.
 گزارش : امین روانان
نفس مسیحایی امام خمینی، روز قدس را عالمگیر کرد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار