کد خبر: ۴۴۸۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 25 June 2017
نماینده مردم کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده گفت: مدیران باید خدمت به مردم را به دور از مسائل سیاسی و باندبازی، تنها برای رضایت خدا انجام دهند تا همیشه سربلند باشند.

نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور نماینده مردم کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی، فرماندار چرام، بخشدار و امام جمعه سرفاریاب و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در روستای دلی خلیفه‌ای سرفاریاب تشکیل شد.

در این نشست مهم ترین مشکلات و نیازمندی‌های این روستا و روستاهای منطقه سادات امام زاده علی(ع) بررسی و راهکارهای کاهش مشکلات مردم و توجه به امکانات مورد نیاز این روستاها به عنوان نقشه راه تصویب شد.

عدل هاشمی‌پور در این نشست با بیان اینکه بازدید و سرکشی از روستاهای کمتر برخوردار و حضور در بین روستائیان افتخاری است که باید مدیران قدر این موهبت را بدانند، گفت: مدیران باید خدمت به مردم را به دور از مسائل سیاسی و باندبازی، تنها برای رضایت خدا انجام دهند تا همیشه سربلند باشند.

وی با اشاره به خواسته‌های به حق روستائیان و مشکلات آنان در زمینه‌های مختلف، عنوان داشت: ساماندهی و لایه روبی کانال آب کشاورزی و باغات برای این عزیزان ضروری است که برای آن دسته از زمین‌ها و باغات کشاورزی که کانال ندارند با کمک دستگاه‌های متولی در سریعترین زمان کانال کشی انجام می‌شود.

هاشمی‌پور، اضافه کرد: آسفالت راه روستایی، برق رسانی و آبرسانی به روستاهای فاقد آب و برق با تامین اعتبار در سطوح مختلف عملیاتی خواهند شد‌.

نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه به گازرسانی به روستاهای دلی مو، دلی خلیفه‌ای و تاوه سفید اشاره داشت و خاطرنشان کرد: با پایان عملیات احداث جاده، گاز رسانی نیز شروع خواهد شد و همکاری مردم در تمام مراحل بسیار ضروری است چرا که اگر در روند اجرای این طرح‌ها از ناحیه مردم مانعی ایجاد شود پیشرفت علملیات نیز کند و حتی متوقف خواهد شد./فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۶
اقای هاشمی لطفا به سوال بنده پاسخ بدن,شما بااقای بزرگواری واقای موحد چه چیزی درچرام وبهمیی دیدن که ولکنش نیستین.شماکه دربهمیی رای قابل ملاحظه ای نداشتین هرچی میشه چونه بهمیی میزنین.بیشترین رای شماازشهرستان کهگیلویه بود شهردهدشت بود به خدا لنده,سوق,دیشموک,قلعه رییسی هم جزحوزه انتخابیه شماهستن یه سری بزنین ومردم راشادکنین,هیچی نمیخوایم فقط دوست داریم نماینده مونو ببینیم حاج عدل ILOVE YOU
آيت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۹
باسلام واحترام
اميدوارم حضور نماينده محترم به منطقه سادات ومخصوصا منطقه محروم دلي خليفه اي مايه خير وبركت وعملي شدن مصوبات و وعده هاي داده شده باهمكاري مردم خوب ونجيب اين منطقه باشيم ---سپاس
ومن اله توفيق
آيت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۰
آگاه باشید که خدا در هیچ جا، همچون آنجا پرستش نمی شود که آدمی برای
نیکی کردن به برادران و زیارتشان گام بر می دارد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار