کد خبر: ۴۵۲۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴ 03 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وبگاه رسمی آمیر احمد تقوی همزمان با درگذشت سید رضا نیری سرپرست اسبق کمیته امداد ، نامه این روحانی برجسته به وی را در خصوص رسیدگی به وضعیت نیازمندان مناطق مختلف کهگیلویه ، منتشر کرد.
در این نامه آمده است :
برادر معظّم جناب آقای نیّری مسئول تدارکات کمیتۀ امداد امام در مرکز

ضمن ابلاغ سلام و تقدیم اخلاص؛ گرچه به واسطۀ کمی امکانات و گستردگی منطقه و مواجه شدن با سیل مراجعین و تشخیص نیازمند آنها از نیرنگباز، اعصابم کاملاً ضعیف [شده] و فشار خونم بالا [رفته] و به دکتر مراجعه مینمایم، و از این جهت امکان مداخله در کارهای محلّی و توزیع وجوه کمیته را ندارم، لکن مع الوصف از هر نحوه همکاریهای لازم خودداری نمیشود. و اکنون چون منطقه بسیار گسترده و کوهستانی و بدون جادّه یا کم جادّه میباشد، لذا به نظر حقیر مناسب بلکه لازم است که برای هر یک از بهمئی گرمسیر و طیبی و بهمئی سردسیر و سرفاریاب با چرام، کمیته مختصری تشکیل تا اینکه بهتر و زودتر به وضع بی‌نوایان مناطق کوهستانی رسیدگی شود.

اینک آقایان آقا میر یحیی تقوی و سید محمد لطیف و میر عبد الحسین میری از باب خیر الموجودین جهت عضویّت کمیتۀ امداد امام در بخش بهمئی گرمسیر حضورتان معرّفی میگردند. مناسب است وظایف لازمه را به آنها محوّل و دستور ترتیب کار آنها را بفرمایید.

والسلام علیکم و علی اهل الحق

حقیر احمد تقوی مقدم

   ۶۰/۲/۴ 
 
انتشار نامه ی آمیر احمد تقوی به نیری برای رسیدگی به وضع نیازمندان کهگیلویه + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار