شورای برنامه ریزی لنده برگزار شد
کریمی ‌نژاد به اعتبارات تخصیصی به ادارات شهرستان اشاره و یادآور شد: فرمانداران در تخصیص بودجه و متن آن جایگاهی ندارند، تنها اعتبارات ابلاغی که مانند حروف والی نوشته می‌شوند و خوانده نمی‌شوند را اعلام می‌کنند.
کد خبر: ۴۵۷۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 10 July 2017
نشست بودجه ای شهرستان لنده باحضور کارشناسان برنامه و بودجه استان ، فرماندار، بخشداران و مدیران شهرستان برگزار و اعتبارات تخصیص داده شده به رؤسای ادارات ابلاغ شد.
دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در جمع خبرنگاران گفت تلاش و پیگیری جدی مسئولان دستگاه های اجرایی در راستای جذب اعتبارات تخصیصی برای تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های جاری شهرستان و همچنین پروژه هایی که تاثیر بسزایی در زندگی مردم داشته باشند از مهمترین اولویت های کاری مسئولان ادارات است که بارها در جلسات مکرر نسبت به آن تاکید شده است.
 
از کنایه جالب بودجه ای تا تحقق وعده ی فرماندار در مورد فرهنگسرا 

کریمی ‌نژاد به اعتبارات تخصیصی به ادارات شهرستان اشاره و یادآور شد: فرمانداران در تخصیص بودجه و متن آن جایگاهی ندارند، تنها اعتبارات ابلاغی که مانند حروف والی نوشته می‌شوند و خوانده نمی‌شوند را اعلام می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: هیچگونه هماهنگی میان مدیران کل و فرمانداران در خصوص توزیع اعتبارات و پروژه‌ها وجود ندارند.
اتمام حجت فرماندار لنده با مدیران کم کار پاشنه‌ها را بکشیم و کار کنیم
فرماندار لنده در ادامه به کم‌کاری برخی مدیران در شهرستان اشاره و افزود: مدیران باید پاشنه‌ها را کشیده و کار کنند، لنگان لنگان کار کردن درست نیست.
وی افزود: سه ماه به مدیران کم کار شهرستان وقت داده می‌شود که خود را به مدیران پر تلاش برسانند و با اقدامات صحیح به مردم خدمت کنند.
فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: از الزامات این فصل از اعتبارات آن است که پروژه جدید تعریف نشود و پروژه های نیمه تمام در اولویت قرارگرفته اند .
وی تاکیدکرد: امسال نسبت به سال 95 از افزایش 32درصدی بودجه در تملک دارایی و نفت می باشیم که می تواند بخشی از مشکلات دستگاه های اجرایی و پروژه ها را مرتفع نماید.
کریمی نژاد اظهارکرد: در سال گذشته سقف اعتبارات از محل تملک دارایی، دو سوم نفت و استانی مبلغ 50 میلیارد و 595 ریال بوده که امسال به حدود ۷۰ میلیارد و 404 میلیون ریال افزایش یافته که از این دو محل بین دستگاه های اجرایی شهرستان توزیع خواهد شد.
رئیس شورای اداری شهرستان لنده گفت: این اعتبارات در  25 فصل اعتباری در حوزه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی، حمایتی، دین و مذهب، رسانه، گردشگری، آب، کشاورزی و سایر حوزه ها می باشند.
وی خطاب به مدیران دستگاه های اداری گفت: مدیران چندان به اعتبارات این فصل از بودجه اکتفا نکنند بلکه به دنبال اعتبارات داخلی استانی و کمک خیرین و جذب هلدینگ های سرمایه گذار باشند.
 
کریمی نژاد اظهارکرد: هنوز اعتبارات مربوط به ماده 180، ارتقا شاخص ها و ورزش در استان توزیع نشده است که سهم شهرستان لنده نیز از محل این اعتبارات محفوظ می باشد.
فرماندار لنده در پایان خاطر نشان کرد : در برنامه یک ساله پیش رو مهمترین دغدغه ما اتمام پروژه های نیمه تمام از قبیل پل لنده بر روی رودخانه تراب ،جاده لنده ،تکمیل مصلی بزرگ شهر،ساماندهی گلزارشهدا ،است که انشالله باعث تحرک وپویایی بیشتر درحوزه پروژه ها خواهیم بود .
وعده ی فرماندار محقق شد
یکی از موارد تخصیص بودجه ای به شهرستان لنده دیده شدن ویژه پروژه فرهنگ سرای لنده بوده است که درسالهای گذشته یکی از مطالبات مردمی و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بود.
پیگیری فرهنگ سرای لنده یکی از وعده های بود که از همان روزهای ابتدایی فرماندار لنده وعده داده بود در محقق کردن آن تلاش نماید که در نشست بودجه ای امروز شاهد آن بودیم با اختصاص اعتبار یکصد ملیونی این پروزه در اینده ای نزدیک استارت بخورد.
اسماعیل زارعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این نشست در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت : به نمایندگی از طرف جامعه فرهنگ و هنر از فرماندار فرهنگ دوست مدیران برنامه و بودجه و از پیگیری های مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر میکنم
وی یاد آور شد فرهنگ سرای لنده مدت زیادی بود به عنوان یکی از مطالبات مهم و به حق شهرستانی که دایه دار فرهنگ و هنر است مورد نظر بود.
در نشست ها وجلسات شهرستانی و استانی عنوان میشد لکن از ابتدای شروع بکار فرماندار لنده ، جدیت پیگری این مطالبه دو چندان و خوشبختانه امروز شاهد اختصاص اعتباری قابل توجه هستیم که برای استارت خانه فرهنگ و هنر شهرستان و همچنین کمک کلی به شهرستان اثربخش خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار