یکصدمین اخطاریه آتشنشانی
آتش پاد سوم محمد رستمی : در بررسی کارشناسی صورت گرفته از وضعیت خطرپذیری مجموعه جمعه بازار این مجموعه پرخطر تشخیص داده شده و یکصدمین تذکر ایمنی را دریافت کرده است .
کد خبر: ۴۵۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 11 July 2017
بازار روز یاسوج با غرفه های متراکم و مملو از انواع و اقسام اجناسی که بر روی هم انبار شده اند و همچنین راهروهای تنگ و گاها بن بست به منطقه ای با پتانسیل بالا برای هر نوع حادثه ای که در سریعترین زمان ممکن پس از وقوع ، می تواند فاجعه ای جبران ناپذیر را رقم بزند ، تبدیل شده است.
پس از حادثه پلاسکو حساسیت ها در این نقطه به اوج رسید و هشدارهای پی در پی سازمان آتش نشانی و اعلام خطر در این زمینه به صورت اخطاریه صادر شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری یاسوج یکصدمین اخطار ایمنی به جمعه بازار این شهر را ابلاغ کرده است .
آتش پاد سوم محمد رستمی روز سه شنبه در حاشیه ابلاغ اخطار ایمنی به جمعه بازار یاسوج افزود : در بررسی کارشناسی صورت گرفته از وضعیت خطرپذیری مجموعه جمعه بازار این مجموعه پرخطر تشخیص داده شده و یکصدمین تذکر ایمنی را دریافت کرده است .
وی اظهار داشت : براساس نظر کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج همه غرفه های فعال جمعه بازار دارای مشکل حاد وپرخطر از نظر آتش سوزی ،حوادث و سوانح هستند .
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت : مجموعه جمعه بازار از جمله کانون های حادثه خیزی است که اخطارهای قانونی و ایمنی به همه غرفه داران آن داده شده است .
وی افزود : در جمعه بازار یاسوج غرفه های پارچه ، لباس ، فرش وغیره وجود دارد که از نقاط خطرساز محسوب شده و نگران کننده است .
رستمی تصریح کرد : سازه های این مجموعه مقاوم نبوده و به حلبی آباد یاسوج مشهور است . در مجموعه جمعه بازار 900 غرفه وجود دارد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار