عدل هاشمی : از همکار محترم جناب آقای تاجگردون می‌پرسم کدام پروژه فعال است؟ بجز سه پروژه که در دست قرارگاه خاتم است،هیچ پروژه‌ای در کهگیلویه فعال نیست.
کد خبر: ۴۵۸۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 12 July 2017
استان کهگیلویه و بویراحمد که جز محرومترین استان های کشور است ، از درون خود با تبعیضات بسیار جدی در محرومیت مواجه است و همانگونه که استان در سطح کشور از قافله توسعه به شدت عقب مانده است، چهار حوزه ی کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده ، از قافله توسعه استان هم عقب افتاده است .
این موضوع در برنامه زنده تلویزیونی "سروستان" که با موضوع گردشگری ، و نشان دادن ظرفیت‌های تمام استان‌ها در کشور و با حضور نمایندگان هر استان به تبیین ظرفیت‌های استان‌ های کشور می‌پردازد ، مشهود بود .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نمایندگان حوزه های انتخابیه شهرستانهای هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد شامگاه سه شنبه نوزدهم تیرماه در برنامه سروستان از شبکه تلویزیونی «شما» به معرفی استان، ظرفیت های گردشگری و مشکلات و نیازمندیها پرداختند.

عدل هاشمی‌پور در این برنامه اظهار داشت: ما نمایندگان منتخب مردم برای احقاق حق آنها نباید تعارف داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های چهارگانه حوزه انتخابیه ظرفیت‌های خوبی در بخش‌های مختلف دارند، افزود: با این وجود جوانان تحصیل کرده بسیاری دارد که بیکار هستند.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس در پاسخ به اظهارات تاجگردون مهمان تلفنی برنامه که گفت همه پروژه‌ها به همت دولت فعال است،بیان کرد: از همکار محترم جناب آقای تاجگردون می‌پرسم کدام پروژه فعال است؟ بجز سه پروژه که در دست قرارگاه خاتم است،هیچ پروژه‌ای در کهگیلویه فعال نیست.
 
 اختلاف دارا و ندارهای کهگیلویه و بویراحمد در برنامه زنده تلویزیونی/ آقای تاجگردون کدام پروژه فعال است؟

هاشمی پور همچنین به نظر زارعی دیگر نماینده استان در مجلس مبنی بر ضرورت سرمایه گذاری در روستاها و راه‌اندازی شهرک‌های اقماری یا ناحیه‌ای، گفت: وقتی ١۶ کارخانه در شهرک صنعتی حوزه انتخابیه بنده تعطیل شده و هیچ واحد تولیدی فعالی وجود ندارد سرمایه گذار با چه امیدی می‌‌تواند کارخانه راه‌اندازی کند.

وی افزود: برای توسعه استان باید دولت سرمایه‌گذاری کند، زیر ساخت‌ها فراهم شود تا سرمایه گذاران بخش خصوصی ورود پیدا کنند.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حوزه انتخابیه امید به آینده و زندگی را می‌بینم، تصریح کرد: پروژه‌هایی با کمک دولت و بخش خصوصی در این شهرستان‌ها شروع شده و باید مدیریت شوند تا به نتیجه برسند و مردم خروجی کار را ببینند.

هاشمی پور گفت: از نخبگان سیاسی و فرهنگی می‌خواهم از همه فرصت‌ها استفاده کنند تا بتوان به توسعه شهرستان کمک کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از مجموع سخنان نمایندگان استان مشخص است که به نوعی اختلاف در توزیع ثروت و فرصت های سرمایه گذاری و طرح های توسعه ای و گردشگری ، مشهود است و عدل هاشمی پور از نوع سیاست گذاری مسئولین اجرایی در محرومیت حوزه ی انتخابیه اش ، نگران است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار