گزارش کاملی از بررسی پروژه های نیمه تمام چرام
یکی از مهمترین پروژه ها که باعث ایجاد اعتراضات گسترده مردمی و همچنین پیمانکار آن شده و حتی به انسداد چند ساعته مسیر توسط پیمانکار شده بود ، پروژه تعریض مسیر ارتباطی شهر چرام به چشمه بلقیس بود که مسئولین استانی و شهرستانی در دومین بازدید خود از این پروژه ، به بررسی آن پرداختند .
کد خبر: ۴۵۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 12 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، کارشناسان فنی حوزه ی استانداری در فرمانداری شهرستان چرام حضور به عمل آوردند تا با بازدید از پروژه‌های نیمه کاره شهرستان چرام  میزان تخصیص اعتبار آنها را مشخص کنند.
در این بازدید که سرپرست فرمانداری چرام، کارشناس سازمان مدیریت استان و دبیر شورای برنامه ریزی شهرستان چرام به همراه جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند، از طرح های نیمه تمام این شهرستان دیدار به عمل آمد.
ساختمان نیمه کاره فنی و حرفه ای تکمیل می شود
از جمله مناطق مورد بازدید در این دیدار ساختمان فنی حرفه ای، جاده خروجی شهر به سمت روستای شهرک، طرح جاده کمربندی امام زاده امیرولی و ورزشگاه شهر چرام بود.

لازم به یادآوری است؛ ساختمان فنی و حرفه ای شهرستان چرام که سالهاست نیمه کاره رها شده است، با رایزنی های صورت گرفته برای به پایان رسیدن فاز اول این طرح، بودجه ای بالغ بر سی میلیارد ریال براورد شد.
در بازدید از این پروژه مقرر شد فاز اول اجرایی طرح مذکور کمتر از یک سال به پایان برسد، همچنین سرپرست فرمانداری شهرستان چرام معتقد است عملیات اجرایی این طرح باید به پیمانکار بومی واگذار شده تا نتیجه مطلوب تر باشد.
افتتاح جاده چرام به چشمه بلقیس به زودی
اما یکی از مهمترین پروژه ها که باعث ایجاد اعتراضات گسترده مردمی و  همچنین پیمانکار آن شده و حتی به انسداد چند ساعته مسیر توسط پیمانکار شده بود ، پروژه تعریض مسیر ارتباطی شهر چرام به چشمه بلقیس بود که مسئولین استانی و شهرستانی در دومین بازدید خود از این پروژه ، به بررسی آن پرداختند .
در این بازدید اعلام شده  که با اختصاص بودجه ی ویژه به این طرح، افتتاح آن در آینده نزدیک رقم خواهد خورد.
 
افتتاح پروژه کمربندی کمتر از یک هفته/ ساختمان نیمه کاره فنی و حرفه ای تکمیل می شود + تصاویر 

لزوم کمک به حوزه ی ورزش
ورزشگاه شهر چرام که پیش از این با مشکلات زیادی روبرو بود، در دیدار کارشناس سازمان مدیریت استان و هیئت همراه مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.
رئیس ورزش و جوانان شهرستان نیز در این دیدار از کمبود امکانات ورزشی سخن گفت و خواستار نگاه ویژه مسئولین به حوزه ورزش این شهرستان شد. سرپرست فرمانداری شهرستان چرام نیز ضمن تایید این گفته ها، خواستار نگاه ویژه مسئولین و همچنین اختصاص بودجه بیشتر به بخش ورزش این شهرستان شد.
 
افتتاح پروژه کمربندی کمتر از یک هفته/ ساختمان نیمه کاره فنی و حرفه ای تکمیل می شود + تصاویر 

افتتاح پروژه کمربندی کمتر از یک هفته
در آخرین بخش از بازدید مسئولین از طرح ها و پروژه های شهرستان چرام، پروژه جاده کمربندی امام زاده امیرولی مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار چرام ضمن ارائه گزارشی از روند عملیاتی کار، از مزایای طرح کمربندی یاد کرد و گفت: این طرح یکی از دغدغه های مهم مسئولین و مردم شهرستان است که با وصل شدن آن به جاده دهدشت بخش زیادی از مشکلات رفع خواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را برای هرچه زودتر پایان یافتن این پروژه خواهیم کرد تا ظرف هفته آینده بتوانیم آن را افتتاح و مورد بهره برداری قرار دهیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
شیخ درویشی کارش چنه؟ از طرف استانداری اومده یا فرمانداری؟
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۱
اقای بخشایی بعنوان چی تشریف دارن !؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار