در پی تلاش های تاجگردون صورت گرفت:
فرماندار گچساران : با پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اعتبارات شهرستان از یک رشد مناسب نسبت به سنوات گذشته برخوردار شده است.
کد خبر: ۴۵۸۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ 12 July 2017
فرماندار گچساران در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: اعتبارات این شهرستان با رشد 156 درصدی نسبت به سال گذشته مبلغی معادل 119 میلیارد تومان است.
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در نشست توزیع اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان گچساران که با حضور فرماندار و چند تن از مدیرکل ادارات و روسای ادارات در سالن فرمانداری گچساران برگزار شد ، عبدالرحیم رحیمی با اشاره به سیاست‌های دولت در توزیع عادلانه اعتبارات و نگاه مثبت به مناطق کمتر توسعه یافته اظهار کرد: با پیگیری‌های نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی اعتبارات شهرستان از یک رشد مناسب نسبت به سنوات گذشته برخوردار شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان گچساران از مناطق نفت‌خیز است، تصریح کرد: شهرستان گچساران علاوه بر اعتبارات استانی به علت نفت خیز بودن منطقه مشمول دریافت دو درصد نفت شده که با پیگیری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس امسال این میزان از دو درصد به سه درصد افزایش یافته است.

رحیمی ابراز داشت: اعتبارات نفت شامل دو سوم و یک سوم نفت است که دو سوم مختص مناطق محروم کشور است و استان ما نیز شامل دریافت این دو سوم است که مرکز استان و خود شهرستان گچساران را شامل نمی‌شود و شامل بخش‌های تابعه مانند شهرستان باشت خواهد شد.

وی افزود: یک سوم مختص شهرستانهای نفتخیز مانند گچساران و شهرستان بهمئی شده که در این زمینه اعتبارات خوبی برای شهرستان اختصاص داده شده است.

فرماندار گچساران با اشاره به مبلغ اعتبار اختصاص یافته از سه درصد نفت به شهرستان گچساران گفت: قریب بر 104 میلیارد و 800 میلیون تومان از اعتبارات نفت به شهرستان گچساران و بیش از 10 میلیارد تومان به شهرستان بهمئی اختصاص داده شده است.

وی با اشاره به اعتبارات استانی و تملکی در شهرستان گچساران افزود: مبلغ بیش از 14 میلیارد تومان از اعتبارات استانی و تملکی در سالجاری اختصاص داده شده است.

رحیمی عنوان کرد: بیش از 119 میلیارد و 100 میلیون تومان از دو منبع استانی و نفت در حال حاضر به شهرستان گچساران اختصاص داده شد.

فرماندار گچساران با اشاره به به برگزاری دو جلسه شورای ادارای در سالجاری در فرمانداری گچساران بیان کرد: در یک ماه گذشته دو جلسه شورای ادارای در گچساران برگزار شد که در این زمینه از روسای ادارات درخواست شد اعتبارات اختصاص داده شده در سال گذشته و مطالبات و بدهی ادارات خود را به پیمانکاران را به صورت مکتوب به فرمانداری ارجاع دهند که در این زمینه اکثریت ادارات گزارش اعتبارات سال گذشته ادارات خود را به فرمانداری گچساران به صورت مکتوب اعلام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار برای بودجه نویسی و اعتبارات که در نظر گرفته شده بین 27 فصل، 62 برنامه و 340 پروژه این اعتبارات تقسیم خواهد شد.
بالاترین مقام اجرایی شهرستان خاطر نشان کرد:، در توزیع اعتبارات شهرستان اولویت با پروژه های نیمه تمام و در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه‌ها روند توسعه و عمران شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار