کد خبر: ۴۵۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 13 July 2017
با حضور معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، پیش‌ از ظهر امروز طی حکمی از سوی داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای احمد جمشیدی به عنوان مدیرکل راهداری و حمل و نقل چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

در مراسمی از زحمات منوچهر سلمانزاده نیز تقدیر شد، منوچهر سلمانزاده نیز به عنوان مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی معرفی و انتخاب شدند.

در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، احسان امانی مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهارداشت: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در دولت یازدهم شرایط سختی را پشت سر گذاشت چرا که بسیاری از مطالبات مردم زمین مانده بود.

وی افزود: ارتقاء کیفیت راه‌ها و ارتقاء درجه جاده‌ها و اجرای سند بالا دست استان که 10 سال پیش تنظیم شد اما تاکنون اجرایی نشده از جمله مطالبات مردم است که به جا و درست است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: همچنین در این شرایط سخت تفکیک راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را داشتیم که این اتفاق در فصل زمستان رخ داد و مقداری شرایط را برای مسئولان در حمل و نقل مشکل کرد اما خوشبختانه کارهایی خوبی در این حوزه انجام شد.

امانی خاطرنشان کرد: در راستای رصد و بررسی فعالیت‌ها و اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی 48 کمسیون، کارگروه و شورا تشکیل شد و مدام فعالیت آن‌ها بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه 700 نقطه روستایی رسمی در استان وجود دارد، گفت: طی 4 سال گذشته 175 نقطه حادثه‌خیز استان رفع شده است و آمار تلفات جاده‌ای در استان نیز کاهش یافته است، همچنین در محور فارسان ـ سورشجان می‌توان گفت تلفات جاده‌ای تقریبا صفر شده است.

مدیرکل دفتر فنی استانداری چهارمحال و بختیاری خطالب به مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در جذب اعتبارات ملی نباید کوتاه بیایید و در خصوص پرداخت مطالبات راهداران نیز باید پیگیری‌های لازم انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار