حال که هزینه ای برای قیام نشده لطفا در این ده روز آب چاه دلیک را روزانه4ساعت در اختیار ما قرار دهید تا مردم بیش از این نا امید نشوند.
کد خبر: ۴۵۹۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶ 13 July 2017
آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید. 
ترادژی مشکل آب شرب روستای قیام/آقای طبیب زاده! جای گرو کشی نیست
آب شرب روستای قیام بیش از3دهه می باشد که از چشمه های بجک تامین می شود.
لوله کشی آب روستای قیام وحومه(چلی،برمل،دلیک،چم دراز وراسکون)یکی از بی نظیرترین پروژه های اجرا شده در3دهه اخیر است،پیروزی در یک نبرد واقعی میان انسان وآهن سرد وپولادین وطبیعت وحشی بخصوص در پرتگاه های مخوف و وحشتناک پهلوانی که حتی نگاه به آن مسیر هر بیننده ای را به وحشت می اندازد.
این کار عظیم و سخت توسط نسل گذشته ما که از روی حس مسئولیت پذیری وبدون چشم داشت مادی بدست آمد وحاصل وارمغان آن 3دهه آسایش و نوشیدن آب گوارا است و امروزه که بیشتر منطقه غرب وشرق کشور با معظل کم آبی مواجه هستند این آب شیرین مامنی برای اهالی قیام است وبدلیل سختی های زیادی که مردم قیام در این راه کشیدند نسل امروز قدر این آب شیرین را بیش از پیش میدانند وخواستار حفظ این آب هستند.
از زمانی که "چاه آب دلیک" حفر شد و آب شرب روستاهای اطراف قیام تا بیشه ای را تامین میکند اداره آب وفاضلاب روستایی هیچ گونه میلی برای نگهداری وپشتیبانی آب شیرین روستای قیام نشان نداده وبیش از2سال است که دولت زیر بار آن نرفته وآب بصورت مردمی اداره می شود و مردم این منطقه با هر قیمتی خواستار حفظ آن شدند.
از نظر مردم روستای قیام آب چاه دلیک جوابگوی نیاز همه روستاها نیست واگر قیام را نیز تحت پوشش قرار دهد در آینده مشکلات زیادی خواهیم داشت وآب شیرین بجک نیز از دستمان خواهد رفت در حالی که در طی سالیان اخیر برای نگهداری آن هزینه های زیادی پرداخت کردیم و دولت ها کمترین هزینه ای برای این آب نکردند وهمواره موقع مشکلات این مردم بودند که با همکاری هم مشکل را رفع کردند.
حال که پس از گذر30سال بعضی از لوله های آبرسانی به قیام دچار رسوب گیری وفرسودگی شدند ونیاز به تعمیر دارند به همت اهالی همیشه در صحنه و مدیریت سالار جهانگرد ومحمد عسکری مسیر ناهموار لوله تغییر وبه مسیر جاده انتقال داده شده و رسوب زدایی شده وتا حد زیادی مشکل آب حل شده و تا جوش دادن وعیب یابی کامل آن نزدیک به 10روز زمان میبرد جای گرو کشی نیست.
آقای طبیب زاده ودیگر مسئولان!
سهم روستای قیام ازمیلیاردها بودجه آبرسانی در طی سالیان اخیر چقد بوده؟
حال که هزینه ای برای قیام نشده لطفا در این ده روز آب چاه دلیک را روزانه4ساعت در اختیار ما قرار دهید تا مردم بیش از این نا امید نشوند.
لوله های چاه آب دلیک از زمین های کشاورزی اکثر مردم قیام می گذرد حداقل برا همین که شده این چند روز نذارید مردم بی آب بمانند.
فلسفه حضور شما مسئولان در پست هاتون،خدمت به مردم ورفع مشکلات آنان است.
لطفا نسبت به رفع این مشکل اقدام نمایید.
《گفته ام من دردها را بارها
خسته ام خسته از این تکرارها
من به در گفتم ولیکن بشنوید
نکته ها را مو به مو دیوارها》
احسان رضاپور-21تیرماه1396
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همشهری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۳
برو به روحانی بگو تا آب معدنی براتون بیاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار