حال مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی به نوعی همین موضوع را بیان کرده است. تنها راه از بن بست خارج کردن این پروژه تغییر منبع تامین اعتبار این جاده می باشد.
کد خبر: ۴۵۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 14 July 2017
پروژه چهار بانده کردن چرام به دهدشت به همان سرعتی که شروع به کار کرد به همان سرعت هم به خواب عمیق رفت و هر چه نماینده و مسئولین راهکار دادند به نتیجه ای ملموس دست نیافتند .
اما واقعیتی که در این پروژه کمتر به آن پرداخته می شود موضوع اعتبار است . همه از وضعیت بغرنج این پروژه سخن می گویند اما تاکنون هیچ پیشنهاد ملموسی از طرف های مرتبط اعلام نشده است.
سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در ابتدای ماه جاری با انتشار خبری ، تنها راه از بن بست خارج کردن این پروژه را تغییر منبع تامین اعتبار این جاده اعلام کرد و به فرماندار پیشنهاد داد که با توجه به عدم تخصیص بودجه مربوط به ماده 180 در سراسر کشور ، لازم است این پروژه به نوعی در سایر منابع بودجه ای و استانی  یا شهرستانی دیده شود.(جاده خون 2 و تشخیص عیار فرماندار جدید )
حال مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی به نوعی همین موضوع را بیان کرده است. علیمردانی در گفتگو با یکی از سایت های محلی در خصوص رکود پروژه های راهسازی چرام گفت : جلسات متعددی در شورای عالی برنامه ریزی و همچنین با استاندار محترم و کارگروه ها برگزار شد و به این نتیجه رسیدیم که پروژه های گذشته جمع شوند.
علیمردانی افزود : از فرماندار شهرستان چرام می خواهیم که پروژه های راهسازی چرام را طوری ببینند که دستمان برای کار باز باشد که بتوانیم کاری انجام بدهیم و ما هم کمک می کنیم که اعتبارات بیشتری تزریق کنیم.
علیمردانی گفت:در این خصوص آمارگیری جامعی انجام شده از وضعیت پروژه ها و جداولی طراحی شده و راهکار آنها تهیه شده است و اگر جایی لازم باشد تغییر مدیریتی انجام می شود.(اشاره به تغییر رئیس راه و شهرسازی چرام)

وی افزود:با توجه به همین آمارگیری ساماندهی پروژه های استان در حوزه راهسازی در حال انجام است که در این بین علت اصلی رکود پروژه ها یه مقدار بحث مدیریتی و مقداری هم محل تامین اعتبار می باشد.
 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آنچه در سخنان مدیر کل راه و شهرسازی استان کاملا مشهود است پیشنهاد تغییر سرفصل از ماده 180 به دیگر منابع تامین اعتباری است و حالا باید دید با توجه به فصل بودجه ریزی ، سرپرست جدید فرمانداری چرام چند مرده حلاج است و آیا تمهیدات بودجه ای لازم را تدارک دیده یا نه؟!!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار