شهردار یاسوج گفت: شهرداری یاسوج در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال با میراث فرهنگی در حوزه صنایع دستی تفاهم نامه همکاری امضا می کنند.
کد خبر: ۴۵۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 15 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ؛ مهندس محمد علی جاوید روز شنبه درزمینه کار مشترک شهرداری و میراث فرهنگی دربرپایی نمایشگاه دست بافته ها در یاسوج افزود: در راستای این تفاهم نامه بخشی از ظرفیت شهرداری در جهت ایجاد نمایشگاه ،عرضه محصولات ، ترویج رشته های صنایع دستی در اختیار فعالان این عرصه قرار می‌گیرد.
وی به اشاره به اینکه این حرکت مشترک در حوزه های صنایع دستی با هدف فرهم کردن زمینه اشتغال خانواده و تبیین ظرفیت های صنایع استان است تاکید کرد: می توان با برنامه ریزی بیشتر در زمینه کار آفرینی، آموزشی و بازاریابی امکان برخورداری فعالان عرصه صنایع دستی از ظرفیت حوزه شهری را فراهم نمود و هنرهای سنتی و فرهنگ منطقه را بیشتر معرفی کرد.
شهردار یاسوج با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها حوزه شهری برای کمک به اقتصاد صنایع دستی گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های کلی نظام در خصوص اقتصاد مقاومتی، تقویت صنایع دستی می تواند سهم عمده ای در درآمدزایی خانواده ها داشته باشد.
وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی به عنوان دو نهاد مردمی می تواند نقش مهمی در توسعه همه جانبه صنایع دستی ایفا کند.
جاوید اظهار داشت: تحقق اقتصاد مقاومتی، کمک به اشتغالزایی و معرفی فرهنگ غنی استان نیازمند حمایت معرفی و تمرکز بر صنایع دستی بوده و شهرداری یاسوج خرسند است که در این زمینه پیشتاز شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار