مدیرعامل شرکت غله کهگیلویه وبویراحمد : میزان گندم موجود در این انبار هم اینک کمتر از 2 هزار تن است و مردم مطمئن باشند هرنقطه ای که محل استراحت و جولانگاه این سگ با توله هایش بوده تفکیک شده و به هیچ وجه گندم های موجود به سیلو حمل نخواهد شد.
کد خبر: ۴۶۰۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 15 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، تصاویری در شبکه های مجازی منتشر شده که نشان از حضور سگ های ولگرد در محل خرید تضمینی و سوله ی انبار گندم مازاد کشاورزان باشت ، حکایت داشت.
در همین رابطه مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه وبویراحمد نسبت به انتشار این صاویری در فضای مجازی که نشان می داد سوله انبار شماره یک مرکز خرید گندم در شهرستان باشت در جنوب استان جولانگاه سگ ولگرد با توله هایش شده، واکنش نشان داد.
سید صادق فروزنده روز شنبه در این زمینه به خبرنگار ایرنا در یاسوج اظهار داشت که بلافاصله و پس از مشاهده این تصاویر در فضای مجازی هیات کارشناسی به همراه مدیر حراست شرکت غله استان برای بررسی بیشتر موضوع و انجام آزمایش های دقیق بر روی انبار موجود به شهرستان باشت اعزام شدند.
 
واکنش به خبر جولان سگهای ولگرد در محل خرید تضمینی گندم در باشت + تصویر 

وی تصریح کرد که البته تذکر کتبی لازم نیز به مباشر این سوله انبار ذخیره گندم در باشت داده شد و تا اطلاع ثانوی نیز اجازه خرید گندم به وی داده نمی شود.
مدیرعامل شرکت غله کهگیلویه وبویراحمد گفت که البته میزان گندم موجود در این انبار هم اینک کمتر از 2 هزار تن است و مردم مطمئن باشند هرنقطه ای که محل استراحت و جولانگاه این سگ با توله هایش بوده تفکیک شده و به هیچ وجه گندم های موجود به سیلو حمل نخواهد شد.
وی اظهار داشت که ادعای مباشر این است که این سگ و توله هایش به هیچ وجه به انبار اصلی ذخیره گندم ورود نکرده و تنها در بیرون از سوله و بیشتر برای نگهبانی بوده است.
وی با بیان اینکه توضیحات و ادعای این مباشر به هیچ وجه قابل توجیه نیست، گفت که علاوه بر مساله کمیت و تلاش برای افزایش میزان خرید تضمینی گندم موضوع کیفیت و سلامت مردم نیز خط قرمز شرکت غله استان و سایر متولیان امر است که بدون شک در این راستا برخوردهای قاطع و لازم با مسئول این مرکز خرید خواهد شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، گاها مشاهده می شود که نظارت بر برخی مکان هایی که نظارت آن ها در دست دستگاه های دولتی است چنین کم کاری هایی می شود که باید امیدوار مسئولین در خصوص نظارت ، حساسیت بیشتری از خود نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار