پورالحسینی با اشاره به تمام طرح اجرای هجرت سه در گچساران خاطرنشان کرد: پس از پایان یافتن طرح هجرت سه یک اردوی یک روزه برای دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در این طرح به اماکن زیارتی و صنعتی در بیرون از منطقه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۶۰۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۵ 15 July 2017
رئیس آموزش و پرورش گچساران از آغاز طرح هجرت 3 در این شهرستان خبر داد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران از آغاز طرح هجرت سه در شهرستان گچساران خبر داد.

وی اظهار کرد: این طرح با مشارکت 72 دانش آموز بسیجی گچساران در مقاطع متوسطه اول و دوم مشارکت دارند.

وی ادامه داد: طرح هجرت سه در دو گروه 36 نفره دختر و پسر بسیجی گچساران به مدت ده روز از امروز آغاز شد.

رئیس آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه ایام تابستان فرصت مناسبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است، اضافه کرد: نباید فرآیند آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان در ایام تابستان با وقفه مواجه شود.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اینکه تنها وظیفه آموزش و پرورش آموزش علوم مختلف به دانش‌آموزان نیست، عنوان کرد: باید دانش‌آموزان در طول سال مهارت‌های مختلف کاربردی را بیاموزند.

پورالحسینی با اشاره به اردوهای طرح هجرت سه بسیج دانش آموزی بیان کرد: این طرح با مشارکت آموزش و پرورش، نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و سپاه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد 72 دانش آموز بسیجی شرکت دارند، عنوان کرد: در این طرح دانش آموزان کار مرمت، زیباسازی و رنگ آمیزی 5 واحد آموزشی را تا پایان مرداد سال جاری انجام می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش گچساران با اشاره به اعتبار در نظر گرفته برای اجرای این طرح گفت: مبلغ 130 میلیون ریال برای مرمت، بهسازی و نوسازی 5 واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.

پورالحسینی با اشاره به اعتبار پیش بینی شده برای هر واحد آموزشی اذعان کرد: مبلغ 26 میلیون ریال برای هر واحد آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به هدف اجرای این طرح اظهار کرد: ایجاد روحیه جهادی و تقویت روحیه مشارکت، انجام دادن کار گروهی در بین دانش آموزان گچسارانی است.

پورالحسینی با اشاره به تمام طرح اجرای هجرت سه در گچساران خاطرنشان کرد: پس از پایان یافتن طرح هجرت سه یک اردوی یک روزه برای دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در این طرح به اماکن زیارتی و صنعتی در بیرون از منطقه برگزار خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران در آخر یادآور شد: به دلیل نیازهایی که واحدهای آموزشی برای نوسازی و تجهیز دارند و اعتبارات موجود کم است، مبلغ 50 میلیون تومان با مشارکت دستگاه‌های شهرستان گچساران برای تعمیر و تجهیز واحدهای آموزشی گچساران جمع آوری و در این طرح هزینه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار